



Remieme schreefColonlukt me anders regelmatig hoor.![]()
Is het voordeel van ploegendienst, ze weten nooit wanneer je vrij hebt en kunt komen. Geen zin? Sorry moet werken.

Sander schreefColonRemieme schreefColonAls ik 9 september maar weet, voor hoeveel ik de BBQ moet reserveren.
Hier moet ik helaas gebruik van gaan maken, dan zit ik in DuitslandDe ZT uitlaten
Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.