

MGF schreefColonIk zal trouwens t.z.t. ook nog even een filmpje posten vanuit de auto zelf, helaas nog steeds zonder K&N, maar even goed een leuk filmpje. Ik zal hem wel wat moeten inkorten, ik heb totaal meer dan een kwartier aan film.



Striker schreefColonHier nog een foto van de MGF in actie:
(meer foto's zijn te vinden op www.racefotos.nl )







De sluitingsdatum van 6 april bleek overigens een misverstand, er kan toch gewoon tot 29 juni ingeschreven worden voor de Clubspecial van 16 juli.

Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.