
Demor schreefColonVergeet MG-SP m'n gasklep niet?
GhostRider schreefColonBruno... Wil je meteen gordelrandjes en spiegelhendels meenemen, beide uitvoering chrome?? Zanxx.


ErikB schreefColonIk denk het niet.... 't Is nogal lastig om
1) foto's te shooten
2) het een en ander op video vast te leggen
3) de auto op de testbank te zetten
4) de T4 te bedienen
5) te socialisen
en dan nog eens de vering op te pompen.

1) zullen genoeg gemaakt worden
2) statiefje meenemen
3) doen ze voor je
4) mede SP-er Bruno kan er ook mee overweg
5) Daar moet je wel eerst sociaal voor zijn

ErikB schreefColonWaar zat je trouwens afgelopen zondag ?



Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.