Als eerste meeting met mgf.be en het terugzien van enkele bekende en onbekende gezichten is de beurs dan weer dik OK.



Carl schreefColonEr was duidelijk weer een ruk terug naar de MG oldtimer qua beschikbare onderdelen.

RemcovanKuilenburg schreefColonHet is al jaren zo dat de F en TF onderdelen minder vertegenwoordigd is. Dus nog een keer noemen heeft weinig zin.









Wil je even je shift toets gebruiken Camiel?


Gebruikers op dit forum: 4 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.