BUTTON_POST_REPLY 165 berichten
Rondrit Zuid-Limburg
  • Avatar gebruiker
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    GeregistreerdCOLON zo nov 01, 2009 5:37 pm
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

    Re: Rondrit Zuid-Limburg

    door ttdesign6 » vr okt 05, 2012 6:29 pm

    Zoals ik al zei, op de Markt :wink: De straat die erop aansluit is de Oirsbekerweg. Vanaf de snelweg kom je door Schinnen en sla je af naar Oirsbeek, langs de sportvelden en over de drempel rechtdoor richting de Markt. Zodra je in Oirsbeek bent is alles meteen duidelijk thumbsup
    Mijn garage telt 1050 plaatsen...

    MG TF 135

    Flying Dutchman
  • Avatar gebruiker
    BlackFox
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2357
    GeregistreerdCOLON zo okt 04, 2009 12:18 pm
    WoonplaatsCOLON Maasmechelen, België

    Re: Rondrit Zuid-Limburg

    door BlackFox » vr okt 05, 2012 7:38 pm

    Nu weten we nog niks :mrgreen:

    Kom, vlam hier een google mapske neer en een street view erbij en dan weten we precies waar we moeten zijn ;)
    1999 MGF 75th LE
    2001 Honda S2000
  • adaerts
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 337
    GeregistreerdCOLON di jul 05, 2011 2:41 pm
    WoonplaatsCOLON Echt Limburg Nederland

    Re: Rondrit Zuid-Limburg

    door adaerts » vr okt 05, 2012 7:57 pm

    Jumbo supermarkt, Markt 20 postcode: 6438 HB Oirsbeek
  • Avatar gebruiker
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    GeregistreerdCOLON zo nov 01, 2009 5:37 pm
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

    Re: Rondrit Zuid-Limburg

    door ttdesign6 » vr okt 05, 2012 8:13 pm

    @Benny, ben je geboren zonder vingertjes? :P Als ik op maps de woorden markt en oirsbeek intyp weet ik precies waar ik moet zijn :wink: Maar zoals Ad heeft aangegeven is het helemaal perfect!
    Mijn garage telt 1050 plaatsen...

    MG TF 135

    Flying Dutchman
  • Avatar gebruiker
    em-gee-efke
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1277
    GeregistreerdCOLON di feb 06, 2007 11:46 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen-op-Zoom

    Re: Rondrit Zuid-Limburg

    door em-gee-efke » vr okt 05, 2012 8:16 pm

    7 oktober
    - Tom
    - Ad
    - Andros
    - Arjob (ovb)
    - Rick
    - Bruno (ovb)
    - Geert-Jan
    - Benny
    - Etienne (ovb)
    - JohanQ
    - Kasper & Marion
    - Bart-K (ov)
    - Stefan (ov)
    - Elton & Evita (ov)

    Hoi Tom,

    Wij moeten jammer genoeg afhaken zondag. Emily is vanmiddag ziek thuis gekomen van het kinderdagverblijf en ik ben ook niet helemaal lekker :( . We hadden er dolgraag bijgeweest en we balen er ontzettend van, maar het is even niet anders... Volgende keer beter :wink:

    Groetjes,
    Aline & Erwin
    MGF Co-pilote
  • Avatar gebruiker
    BlackFox
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2357
    GeregistreerdCOLON zo okt 04, 2009 12:18 pm
    WoonplaatsCOLON Maasmechelen, België

    Re: Rondrit Zuid-Limburg

    door BlackFox » vr okt 05, 2012 9:38 pm

    ttdesign6 schreefColon@Benny, ben je geboren zonder vingertjes? :P Als ik op maps de woorden markt en oirsbeek intyp weet ik precies waar ik moet zijn :wink: Maar zoals Ad heeft aangegeven is het helemaal perfect!

    Ik weet mijne weg eh 8)
    1999 MGF 75th LE
    2001 Honda S2000
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    Re: Rondrit Zuid-Limburg

    door Bruno » za okt 06, 2012 1:03 am

    em-gee-efke schreefColon7 oktober
    - Tom
    - Ad
    - Andros
    - Arjob (ovb)
    - Rick
    - Bruno (ovb)
    - Geert-Jan
    - Benny
    - Etienne (ovb)
    - JohanQ
    - Kasper & Marion
    - Bart-K (ov)
    - Stefan (ov)
    - Elton & Evita (ov)

    Hoi Tom,

    Wij moeten jammer genoeg afhaken zondag. Emily is vanmiddag ziek thuis gekomen van het kinderdagverblijf en ik ben ook niet helemaal lekker :( . We hadden er dolgraag bijgeweest en we balen er ontzettend van, maar het is even niet anders... Volgende keer beter :wink:

    Groetjes,
    Aline & Erwin



    Mag Erwin niet alleen buiten dan ?
    :wink:
    Veel beterschap in ieder geval aan de zieke spruit.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    GeregistreerdCOLON zo nov 01, 2009 5:37 pm
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

    Re: Rondrit Zuid-Limburg

    door ttdesign6 » za okt 06, 2012 1:25 am

    Jammer, had jullie graag weer eens gezien :wink: Doe het rustig aan!
    Mijn garage telt 1050 plaatsen...

    MG TF 135

    Flying Dutchman
  • Avatar gebruiker
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    GeregistreerdCOLON zo nov 01, 2009 5:37 pm
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

    Re: Rondrit Zuid-Limburg

    door ttdesign6 » za okt 06, 2012 1:51 am

    Hallo allemaal,

    Hier nog even een duidelijke opsomming voor komende zondag:

    Aanvang: 11.00u

    Verzamelpunt: Parkeerterrein Jumo supermarkt: Markt 20 postcode: 6438 HB Oirsbeek

    Vertrek: rond 11.30u

    De route:

    Zoals gezegd beginnen we in Oirsbeek en rijden we richting heuvelland. Via allemaal binnenwegen rijden we er naartoe aangezien dit veel leuker is dan de snelweg op te gaan richting het heuvelland. Zie de link om het eerste gedeelte van de route te bekijken tot de lunch.

    https://maps.google.nl/maps?f=d&source= ... 18&ie=UTF8

    Het eerste gedeelte is ongeveer 54km lang. Er zitten zowel snelle als langzame stukken in, maar ik heb vooral zoveel mogelijk mooie wegen gezocht (en ook heel veel moeten overslaan, maar dat voor volgend jaar). Het eindpunt, dus waar we eten is iets anders, bij Camerig in de buurt. Ik had jullie graag naar ''Het heigend hert'' meegenomen. Een geweldige locatie om te eten, maar gezien het Oktober Fest een no-go.

    Na de lunch vervolgen wij onze weg, zie de tweede link.

    https://maps.google.nl/maps?f=d&source= ... 11&ie=UTF8

    Opnieuw is deze route ongeveer 54 kilometer, maar dit is dan wel weer tot helemaal terug in Oirsbeek. Eens de rit in de heuvels ten einde loopt lijkt het me leuk om met z'n allen nog ergens te stoppen voor foto's en een biertje.

    Gisteren (05-10) heb ik de route bijna helemaal gereden om te kijken of er nergens omleidingen zijn en of de wegen goed genoeg zijn. Opzich overal prima al zijn er natuurlijk stukjes waar de vastheid van schroefjes even wordt getest :wink:

    Opkomst: tot nu toe hebben we 11 wagens die zeker komen (ze staan niet allemaal op de lijst) en nog steeds een paar ov-tjes. We zien zondag wie er daarvan nog komt. In ieder geval een geweldige opkomst!

    Weersvoorspelling: Zon met wat bewolking, weercijfer een 9 en een aardige temperatuur voor de tijd van het jaar. Perfect dus!

    Zo, voor zover de update. Het is mijn eerste ''grote'' rit die ikzelf organiseer, ik hoop dat ik het roadbook en alles eromheen zo goed mogelijk gemaakt en gepland heb en ik heb er zelf alvast erg veel zin in.

    Tot zondag!
    Mijn garage telt 1050 plaatsen...

    MG TF 135

    Flying Dutchman
  • Avatar gebruiker
    Carl
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3916
    GeregistreerdCOLON vr aug 31, 2007 11:06 am
    WoonplaatsCOLON Deurne (Antwerpen)-België
    CONTACTCOLON

    Re: Rondrit Zuid-Limburg

    door Carl » za okt 06, 2012 2:02 am

    Toch nog even nagekeken en er is totaal geen kans dat ik meekan, balen want het wordt een toffe rit.
    Amuseer jullie!
    MGF 1999 1.8iVVC LHD pearlescent British Racing Green 75th anniversary multi-spoke wheels, 75th edition, no LE ! mods: white front indicators, cat bypass , 150 BHP, TF steering Rack, Green/black leather interior.
    MGF 1996 1.8iVVC RHD Metallic British Racing Green . VVC velgen, NO mods.
    todo: genoeg voor de volgende jaren .

    Save nature ! Drive a GREEN car!
  • Avatar gebruiker
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    GeregistreerdCOLON zo nov 01, 2009 5:37 pm
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

    Re: Rondrit Zuid-Limburg

    door ttdesign6 » za okt 06, 2012 2:12 am

    Jammer Carl!
    Mijn garage telt 1050 plaatsen...

    MG TF 135

    Flying Dutchman
  • firefighter
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 317
    GeregistreerdCOLON za feb 06, 2010 6:02 pm
    WoonplaatsCOLON Beek en Donk, NL.
    CONTACTCOLON

    Re: Rondrit Zuid-Limburg

    door firefighter » za okt 06, 2012 10:06 am

    7 oktober
    - Tom
    - Ad
    - Andros
    - Arjob (ovb)
    - Rick
    - Bruno (ovb)
    - Geert-Jan & Wendy
    - Benny
    - Etienne (ovb)
    - JohanQ
    - Kasper & Marion
    - Bart-K (ov)
    - Stefan (ov)
    - Elton & Evita (ov)

    Goh, laat ik mijn vrouwtje vegeten zijn er bij te zetten :oops: :oops: :oops:
    MGF 1999 Anthracite
    viewtopic.php?t=9560

    MG Car Club Holland
    http://www.mgcarclub.nl

    HardTop, 15 inch V-spokes velgen met winterbanden, L.L.kit, walnut steering wheel,
    K&N Luchtfilter, 52mm gasklep, Toyosports stainless steel exhaust

    118HP/143 HP EXHAUST MANIFOLD + Empty-kat
  • Avatar gebruiker
    BlackFox
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2357
    GeregistreerdCOLON zo okt 04, 2009 12:18 pm
    WoonplaatsCOLON Maasmechelen, België

    Re: Rondrit Zuid-Limburg

    door BlackFox » za okt 06, 2012 12:21 pm

    Mocht er iemand niet zelf willen/kunnen rijden (betwijfel het, maar kom :mrgreen: ), maar wel passagieren en/of foto's maken onderweg, dan kan die persoon altijd met mij mee!
    Op die manier hebben we de hele colonne MG's altijd op foto aangezien ik achteraan zal rijden.
    1999 MGF 75th LE
    2001 Honda S2000
  • Avatar gebruiker
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    GeregistreerdCOLON zo nov 01, 2009 5:37 pm
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

    Re: Rondrit Zuid-Limburg

    door ttdesign6 » za okt 06, 2012 12:36 pm

    Je kan mijn zus vragen. Mijn vriendin kan niet mee met de Smart omdat de kentekens er nog steeds niet zijn. Maar mijn zus wil wel graag mee :mrgreen:
    Mijn garage telt 1050 plaatsen...

    MG TF 135

    Flying Dutchman
  • Avatar gebruiker
    Andros
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1601
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 8:17 pm
    WoonplaatsCOLON 't Stad

    Re: Rondrit Zuid-Limburg

    door Andros » za okt 06, 2012 1:42 pm

    Lieftallige jongedames mag je altijd naar mijn wagen verwijzen ;)
    De nachtspotter!
BUTTON_POST_REPLY 165 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 4 en 0 gasten