


Ronald MG TF schreefColon@Ovi: schoon materiaal, zeker het filmpje in de tunnel...met dank aan Bruno voor 't geluid

Ronald MG TF schreefColon




MGTF160 schreefColonMocht ik ooit met een tour meedoen hoop ik echt dat er geen zandpaden tussen zitten want dan keer ik om.

Bruno schreefColonMGTF160 schreefColonMocht ik ooit met een tour meedoen hoop ik echt dat er geen zandpaden tussen zitten want dan keer ik om.
![]()
Inderdaad, de mijne staat hier ook nog steeds, en er zijn nog geen stukken afgevallen...
Alle gekheid, is zie echt het probleem niet van deze weg, sterker nog, liever deze, dan een betonnen weg met gaten, of zoals luc zegt, eentje met vluchtheuvels, waar ik mijn splitter in duizend stukken op kapot rij, maar ook daar heb ik nog nooit last van gehad, sterker nog, ik heb eerlijk gezegd nog geen mgf.be ritten gemist sinds het ontstaan van het forum en heb nog nooit schade gereden.
Als ik al iets zou raken zou ik er ook niet wakker van liggen, mijn F is een driverscar, simpel, en die dient om te rijden...


Kasper schreefColonNog wat sfeerbeeldjes van onze zijde:

MGTF160 schreefColonMGTF160 schreefColonMocht ik ooit met een tour meedoen hoop ik echt dat er geen zandpaden tussen zitten want dan keer ik om.
![]()
Wat dacht je van opspattende steentjes? Mijn MG is bijna af. Er zit voor een fortuin aan lak op. Dus wil ik graag in goede staat houden.

MGTF160 schreefColon[Wat dacht je van opspattende steentjes? Mijn MG is bijna af. Er zit voor een fortuin aan lak op. Dus wil ik graag in goede staat houden.


Gebruikers op dit forum: 4 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.