BUTTON_POST_REPLY 105 berichten
British Car and Lifestyle 19 - 20 maart 2011 in Rosmalen
  • firefighter
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 317
    GeregistreerdCOLON za feb 06, 2010 6:02 pm
    WoonplaatsCOLON Beek en Donk, NL.
    CONTACTCOLON

    Re: British Car and Lifestyle 19 - 20 maart 2011 in Rosmalen

    door firefighter » za maart 19, 2011 11:11 pm

    Ook ik sluit me bij Blackfox en ttdesign6 aan.
    Idd meer lifestyle dan Cars.
    Voor die prijs zou je beter uit kunnen gaan eten !!! 15+6+brandstof = 3 gangen-diner.

    Even een bakkie gescoord en een praatje gemaakt bij de mgcc-holland stand.
    na een demo op mijn Fje, nog maar een pakketje poets spullen van Meguiar`s gekocht. Gezellig samen rond gelopen en gekletst met Stefke.
    En op de parking was voor ons meer te zien en te lachen.
    Ik ga deze beurs de komende jaren maar over slaan.

    Succes en plezier voor diegene die morgen gaan.

    Greetz
    Laatst bijgewerkt door 2 op firefighter, in totaal 0 keer bewerkt.
    MGF 1999 Anthracite
    viewtopic.php?t=9560

    MG Car Club Holland
    http://www.mgcarclub.nl

    HardTop, 15 inch V-spokes velgen met winterbanden, L.L.kit, walnut steering wheel,
    K&N Luchtfilter, 52mm gasklep, Toyosports stainless steel exhaust

    118HP/143 HP EXHAUST MANIFOLD + Empty-kat
  • Avatar gebruiker
    Ultimate
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2561
    GeregistreerdCOLON wo dec 23, 2009 10:39 pm
    WoonplaatsCOLON Zaandam (N-Hld, NL)

    Re: British Car and Lifestyle 19 - 20 maart 2011 in Rosmalen

    door Ultimate » za maart 19, 2011 11:11 pm

    Dan ben ik blij dat ik niet gegaan ben vanuit Den Helder ;)
    Respect a man's car, and the man will respect you

    - MGF 130 British Racing Green, MY2000 RHD > Project, Klik hier
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    Re: British Car and Lifestyle 19 - 20 maart 2011 in Rosmalen

    door Bruno » za maart 19, 2011 11:22 pm

    Wij komen alsnog (Jos, Ronals, Carl en ik). Is het niks, hebben we alvast veel volk gezien en weer wat bijgepraat. Achteraf kunnen we dan nog gewoon een lekker stukje eten wat mij betreft en verder over wagens praten.

    @Tandi : Ik heb de windschermen in mijn wagen en bel je morgen.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    Re: British Car and Lifestyle 19 - 20 maart 2011 in Rosmalen

    door Remieme » zo maart 20, 2011 12:08 am

    Wij zullen er ook zijn. B&G heeft een bestelling voor me meegenomen, die ik dus op moet halen.

    Achteraf had ik het beter op kunnen laten sturen. 2x €15,- + €6,- en nog de benzine is ongetwijfeld meer dan de portokosten hadden geweest...

    Beetje socialiseren dan maar. Daar gingen we sowieso ook voor :)

    Zullen ook weer eens onze felgekleurde oranje jasjes aantrekken :P dus neem allen ook een zonnebril mee (of een laskap ;) )
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    Re: British Car and Lifestyle 19 - 20 maart 2011 in Rosmalen

    door Brooklands » zo maart 20, 2011 1:15 am

    Remieme schreefColonBeetje socialiseren dan maar. Daar gingen we sowieso ook voor :)

    Precies en daar moet je het ook gewoon voor doen. Doe ikzelf ook.
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    Re: British Car and Lifestyle 19 - 20 maart 2011 in Rosmalen

    door Bruno » zo maart 20, 2011 2:15 am

    Bon, ik heb hier even schoonmaak gehouden, ondanks ik het dan wel gedeeltelijk eens ben met wat er gezegd werd, maar ik heb geen zin in een oorlog tussen 2 clubs. We hebben alle 2 dezelfde doelstellingen, de ene club vult die anders in dan de andere, en ondanks ook ik wel een beetje vraagtekens plaats bij enkele punten, wat dit evenement betreft, ga ik dus wel kijken, al is het maar om de mensen van mgf.be te ontmoeten en er een gezellige dag van te maken.
    Verder no offence, aan niemand van de gedelete berichten. Ik hou het gewoon amicaal, en heb geen zin in een publiekelijke escalatie.
    Back on topic !!!!
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • mgf_stefke
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 765
    GeregistreerdCOLON zo okt 19, 2008 11:27 pm
    WoonplaatsCOLON Kalmthout

    Re: British Car and Lifestyle 19 - 20 maart 2011 in Rosmalen

    door mgf_stefke » zo maart 20, 2011 4:29 am

    Idd was een leuke en aangename dag en het was plezant de babbel
    En heb een leuke set bussen overgekocht van Geert-Jan
    Dus volgende maand wel wat sleutel plezier aan de Mg f
    Mods to do
    (pu blauwe bussen) plaatsen
    Velgen verwisselen van zilveren multispokes na zwarte multispokes
    Dus bandjes laten verleggen .
    En Ap remklauwen plaatsen
    En sportuitlaat er terug onder hangen :idea:
    0472770333
  • Avatar gebruiker
    JohanQ
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 61
    GeregistreerdCOLON di sep 22, 2009 9:55 pm
    WoonplaatsCOLON Eindhoven

    Re: British Car and Lifestyle 19 - 20 maart 2011 in Rosmalen

    door JohanQ » zo maart 20, 2011 1:26 pm

    Moet helaas passen voor vandaag. Zal voor het volgend jaar zijn. Alvast iedereen een gezellige dag in Rosmalen.
  • Avatar gebruiker
    em-gee-efke
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1277
    GeregistreerdCOLON di feb 06, 2007 11:46 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen-op-Zoom

    Re: British Car and Lifestyle 19 - 20 maart 2011 in Rosmalen

    door em-gee-efke » zo maart 20, 2011 1:29 pm

    Wij gaan zo meteen vertrekken!
    MGF Co-pilote
  • Avatar gebruiker
    em-gee-efke
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1277
    GeregistreerdCOLON di feb 06, 2007 11:46 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen-op-Zoom

    Re: British Car and Lifestyle 19 - 20 maart 2011 in Rosmalen

    door em-gee-efke » zo maart 20, 2011 7:46 pm

    Alweer terug thuis! Het was een gezellig middagje :-)
    Op weg naar de ingang van Autotron, kregen we van een vriendelijk koppel 2 toegangskaartjes toegestopt :thumbsup: 30€ uitgespaard dus :lol:

    Fijn om ook Bruno, Jos, Ronald, Carl en Kasper & Marion weer even gesproken te hebben. Dat was alweer véééél te lang geleden!! En ook onze kleine meid heeft er van genoten! Auto's kijken en lekker lachen :D
    MGF Co-pilote
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    Re: British Car and Lifestyle 19 - 20 maart 2011 in Rosmalen

    door RemcovanKuilenburg » zo maart 20, 2011 11:43 pm

    Zoo ook weer terug van de beurs. Ik moet zeggen het was prima. Beter dan Houten zelfs en zeker meer auto's. Dus ik neem mijn woorden terug en volgend jaar weer.

    Enorm gelachen toen wij nog even met een clubje gingen eten. Bruno, Rick, Jos, Carl, Ronald en Arjan het was lachen en wat een enorme humor weer. Moeten we vaker doen.

    En ik heb eindelijk mijn tool dus we kunnen los op de HGF.
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

    Lid van MG Car Club UK.
  • Rick
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

    Re: British Car and Lifestyle 19 - 20 maart 2011 in Rosmalen

    door Rick » zo maart 20, 2011 11:49 pm

    RemcovanKuilenburg schreefColonBeter dan Houten zelfs

    Deze beurs meer variatie heeft dan Houten. Houten is veel meer op onderdelen gericht (met name de oudere types), maar heeft ook zijn charme. Volgend jaar ga ik hier zeker weer een kijkje nemen.

    RemcovanKuilenburg schreefColonEnorm gelachen toen wij nog even met een clubje gingen eten. Bruno, Rick, Jos, Carl, Ronald en Arjan het was lachen en wat een enorme humor weer. Moeten we vaker doen.

    Het was weer gezellig!
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
  • Avatar gebruiker
    BlackFox
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2357
    GeregistreerdCOLON zo okt 04, 2009 12:18 pm
    WoonplaatsCOLON Maasmechelen, België

    Re: British Car and Lifestyle 19 - 20 maart 2011 in Rosmalen

    door BlackFox » zo maart 20, 2011 11:53 pm

    Jullie zijn precies naar een andere beurs geweest dan wij :mrgreen:

    Of mijn idee van leuke beurs is anders, kan ook :lol:
    1999 MGF 75th LE
    2001 Honda S2000
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    Re: British Car and Lifestyle 19 - 20 maart 2011 in Rosmalen

    door RemcovanKuilenburg » zo maart 20, 2011 11:54 pm

    Het is maar wat je verwachting is.
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

    Lid van MG Car Club UK.
  • Avatar gebruiker
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    GeregistreerdCOLON zo nov 01, 2009 5:37 pm
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

    Re: British Car and Lifestyle 19 - 20 maart 2011 in Rosmalen

    door ttdesign6 » ma maart 21, 2011 12:04 am

    Zoals Remco zegt klopt het.

    Mijn verwachting was meer dat we veelal naar een onderdelen beurs zouden gaan. De beurs zelf was ook verder keurig verzorgd, geen woord over te zeggen en we hebben een prima dag gehad want we hebben flink gelachen. Maar als ik dan echt een coole klassieke autobeurs wil bedoeken dan ga ik liever naar de Interclassic in het Mecc Maastricht. 5x zo groot en meer te zien. Wat dat betreft was er op de parkeerplaats meer Brits leuk speelgoed te vinden dan binnen.

    Maargoed, ieder zijn mening en dat mag natuurlijk. Ik kijk uit naar volgende meetings! :thumbsup:
    Mijn garage telt 1050 plaatsen...

    MG TF 135

    Flying Dutchman
BUTTON_POST_REPLY 105 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten