

Carl schreefColonIs er ook een prijs voor hoogste verbruik![]()
(kwestie van consequent te zijn in je topics)
serieus: met een ongemodificeerde VVC F maak je toch geen schijn van kans op een prijs, niet?


Bruno schreefColonMaar nogmaals, de beker is een leuk extraatje, maar niet het doel van deze dag !!!!

Bruce schreefColonOo ik wilde mij juist aanmelden voor de Beker, maar als dat niet de bedoeling is dan doe ik het niet

RemcovanKuilenburg schreefColonBruce schreefColonOo ik wilde mij juist aanmelden voor de Beker, maar als dat niet de bedoeling is dan doe ik het niet
Kom je niet gezellig langs die dag?






Bruce schreefColonhet is hier gewoon droog hoor, de weg is zeer goed begaanbaar.
Gebruikers op dit forum: 4 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.