Maar even wat anders, wat doen jullie als het regent? Mijn TF-je komt dan normaal niet de deur uit
het is nog wat te vroeg om nu al te beslissen of we al dan niet zullen uitrijden. In principe rijden we uit zolang het maar niet de ganse dag regent (en de benzineprijs niet te hoog is). We zullen de weerberichten scherp in de gaten moeten houden en nog wat extra eieren naar de Arme Klaren moeten brengen al vrees ik dat deze laatsten het te druk hebben met alles wat in Rome gebeurt de laatste dagen.
Kan iedereen die (eventueel) meerijdt zijn of haar GSM-nummer en private mail laten weten. In geval van afgelasting kunnen we op die manier snel(ler) contact opnemen.
Je post de gegevens hier of je stuurt het naar bloesem at mgf punt be


nie dat ge u moet haasten zenne , enfin ge hebt alle tijd , maar hebt ge ze gekregen ? (Bruno?)




