





Rick schreefColonIs toch alleen maar genieten, 200 km heen en ook nog 200 km terug. Lekker met het dakje los.

Bruce schreefColonRick schreefColonIs toch alleen maar genieten, 200 km heen en ook nog 200 km terug. Lekker met het dakje los.
Of je maakt er een weekend van, in het hotel met de Britten?


ttdesign6 schreefColonEtienne en Murphy,
Gaan jullie ook? Anders kunnen we samen oprijden...

Ultimate schreefColonik heb gister eens gekeken hoe ver het eigenlijk is voor mij....
200 km ! gekkenhuis
Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.