BUTTON_POST_REPLY 114 berichten
Snertrit 15 nov (info/update p4)
  • Avatar gebruiker
    em-gee-efke
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1277
    GeregistreerdCOLON di feb 06, 2007 11:46 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen-op-Zoom

    door em-gee-efke » wo okt 28, 2009 10:05 am

    Ik neem aan dat er nog wel een plaatsje vrij is bij iemand?
    Mike (SundayOnline) wil ook heel graag mee, maar zijn MG is tegen die tijd waarschijnlijk nog niet klaar. Hij is er volop aan bezig hoor :-)
    Mike blijft ook nog een hapje eten na de rit in 't Starndhuys.
    MGF Co-pilote
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » wo okt 28, 2009 1:29 pm

    em-gee-efke schreefColon
    Kevin schreefColonwaar is de lunchstop?


    De lunchstop is in het restaurant van de vlindertuin. Heel erg mooi en gezellig om lekker te lunchen.


    Dan kunnen diegenen die wensen de vlindertuin bezoeken ... wij houden ons wel bezig :wink:
  • Avatar gebruiker
    Kevin
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1402
    GeregistreerdCOLON zo feb 01, 2009 3:35 pm
    WoonplaatsCOLON Almelo

    door Kevin » wo okt 28, 2009 11:02 pm

    en waar is die vlindertuin ;) ?
    Ik heb nog wel ruimte in de wagen, maar ik blijf niet eten...
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » do okt 29, 2009 9:15 pm

    Kevin schreefColonen waar is die vlindertuin ;) ?
    Ik heb nog wel ruimte in de wagen, maar ik blijf niet eten...

    Toch wel lunchen ... niet dineren :wink:
  • Avatar gebruiker
    Kevin
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1402
    GeregistreerdCOLON zo feb 01, 2009 3:35 pm
    WoonplaatsCOLON Almelo

    door Kevin » do okt 29, 2009 10:20 pm

    correct ;)
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » vr okt 30, 2009 6:28 am

    Kevin schreefColonen waar is die vlindertuin ;) ?
    Ik heb nog wel ruimte in de wagen, maar ik blijf niet eten...


    op pagina 4 in de update staat een link naar de lokatie (blauwe tekst aanklikken) :)
  • Avatar gebruiker
    Kevin
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1402
    GeregistreerdCOLON zo feb 01, 2009 3:35 pm
    WoonplaatsCOLON Almelo

    door Kevin » vr okt 30, 2009 1:00 pm

    Helemaal overheen gekeken, ziet er gezellig uit :)
  • samanthamgf
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 7
    GeregistreerdCOLON ma aug 24, 2009 8:25 am
    WoonplaatsCOLON noord brabant
    CONTACTCOLON

    door samanthamgf » vr okt 30, 2009 7:50 pm

    ik zou ook graag mee willen rijden!
    2 personen,

    1samantha
    2carlo

    gezellig!
    trots op mijn paars blauwe MGF van 98:):), heb er nu xenon verlichting in, en ledrandjes, mijn binnenkant bekleed, en nu op zoek naar een leuk spoilerje:)
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » ma nov 02, 2009 7:00 pm

    Deelnemers: / aantal lunch / vlindertuin / Diner

    1.) Erwin & Aline / 2x / Ja / 2x
    2.) Bruno 1X / Whatever / 1X
    3.) Kevin 1x/ neutraal/ nee
    4.) MGF_Stefke
    5.) Carl
    6.) Ronald MG TF
    7.) Ivan en Liesbet / 2x / Neen / Neen
    8.) Rick 1x / maakt mij niet uit / 1x
    9.) Bruce 1/ja/1
    10.) Paul en Pascale
    11.) Jos Mertens (OV)
    12) Lucas en Danielle /2x/Neen/Neen
    13) RSV (ov)
    14) Samantha & Carlo
  • Avatar gebruiker
    Carl
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3916
    GeregistreerdCOLON vr aug 31, 2007 11:06 am
    WoonplaatsCOLON Deurne (Antwerpen)-België
    CONTACTCOLON

    door Carl » wo nov 04, 2009 11:50 pm

    miserie, miserie, ik ga moeten passen.

    Ik kan echt niet meer mee.... sorry....

    Deelnemers: / aantal lunch / vlindertuin / Diner

    1.) Erwin & Aline / 2x / Ja / 2x
    2.) Bruno 1X / Whatever / 1X
    3.) Kevin 1x/ neutraal/ nee
    4.) MGF_Stefke
    5.) Ronald MG TF
    6.) Ivan en Liesbet / 2x / Neen / Neen
    7.) Rick 1x / maakt mij niet uit / 1x
    8.) Bruce 1/ja/1
    9.) Paul en Pascale
    10.) Jos Mertens (OV)
    11.) Lucas en Danielle /2x/Neen/Neen
    12) RSV (ov)
    13) Samantha & Carlo
    14)
    MGF 1999 1.8iVVC LHD pearlescent British Racing Green 75th anniversary multi-spoke wheels, 75th edition, no LE ! mods: white front indicators, cat bypass , 150 BHP, TF steering Rack, Green/black leather interior.
    MGF 1996 1.8iVVC RHD Metallic British Racing Green . VVC velgen, NO mods.
    todo: genoeg voor de volgende jaren .

    Save nature ! Drive a GREEN car!
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » za nov 07, 2009 5:22 pm

    Morgen ga ik onze reservatie bevestigen bij de vlindertuin.

    Niet iedereen heeft gereageerd op de vraag wel of geen bezoek aan de vlindertuin. :|
    Gezien de reacties die wel geplaatst zijn, ga ik ervan uit dat de belangstelling voor de overdekte subtropische vlindertuin gering is. De lunch zal dus nog aangepast worden (prijs was incl toegang tot tuin). Het verblijf in het restaurantgedeelte heb ik op 2 uren staan. voldoende tijd voor hen, die alsnog een bezoekje willen brengen ;)

    Mag ik erop rekenen dat eenieder die nu op de lijst staat ook daadwerkelijk aanwezig is 15 nov?
  • Ronald MG TF
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1758
    GeregistreerdCOLON vr maart 09, 2007 3:15 pm
    WoonplaatsCOLON België

    door Ronald MG TF » za nov 07, 2009 5:28 pm

    Carl schreefColonmiserie, miserie, ik ga moeten passen.

    Ik kan echt niet meer mee.... sorry....

    Deelnemers: / aantal lunch / vlindertuin / Diner

    1.) Erwin & Aline / 2x / Ja / 2x
    2.) Bruno 1X / Whatever / 1X
    3.) Kevin 1x/ neutraal/ nee
    4.) MGF_Stefke
    5.) Ronald MG TF /1x/ eender / Neen
    6.) Ivan en Liesbet / 2x / Neen / Neen
    7.) Rick 1x / maakt mij niet uit / 1x
    8.) Bruce 1/ja/1
    9.) Paul en Pascale
    10.) Jos Mertens (OV)
    11.) Lucas en Danielle /2x/Neen/Neen
    12) RSV (ov)
    13) Samantha & Carlo
    14)
  • Ivan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1226
    GeregistreerdCOLON do aug 18, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Lummen België

    door Ivan » za nov 07, 2009 8:23 pm

    Deelnemers: / aantal lunch / vlindertuin / Diner

    1.) Erwin & Aline / 2x / Ja / 2x
    2.) Bruno 1X / Whatever / 1X
    3.) Kevin 1x/ neutraal/ nee
    4.) MGF_Stefke
    5.) Ronald MG TF /1x/ eender / Neen
    6.) Ivan (ov)
    7.) Rick 1x / maakt mij niet uit / 1x
    8.) Bruce 1/ja/1
    9.) Paul en Pascale
    10.) Jos Mertens (OV)
    11.) Lucas en Danielle /2x/Neen/Neen
    12) RSV (ov)
    13) Samantha & Carlo
    14)
  • Avatar gebruiker
    RSV
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 432
    GeregistreerdCOLON wo feb 06, 2008 7:33 pm
    WoonplaatsCOLON Lier - Belgie

    door RSV » za nov 07, 2009 8:46 pm

    Ivan schreefColonDeelnemers: / aantal lunch / vlindertuin / Diner

    1.) Erwin & Aline / 2x / Ja / 2x
    2.) Bruno 1X / Whatever / 1X
    3.) Kevin 1x/ neutraal/ nee
    4.) MGF_Stefke
    5.) Ronald MG TF /1x/ eender / Neen
    6.) Ivan (ov)
    7.) Rick 1x / maakt mij niet uit / 1x
    8.) Bruce 1/ja/1
    9.) Paul en Pascale
    10.) Jos Mertens (OV)
    11.) Lucas en Danielle /2x/Neen/Neen
    12) Benny & Heidi
    13) Samantha & Carlo
    14)
    MGF 1999 -antraciet -K&N- 52mm TTB-Trophy inserts,lowering pins
  • Ronny&Myrjam
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 6
    GeregistreerdCOLON ma aug 24, 2009 3:44 pm
    WoonplaatsCOLON Mortsel

    Re: Snertrit

    door Ronny&Myrjam » di nov 10, 2009 8:56 pm

    Hallo,

    wij zullen zeker van de partij zijn ook voor de lunch. Vlindertuin is nog in beraad.
BUTTON_POST_REPLY 114 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten