Mike (SundayOnline) wil ook heel graag mee, maar zijn MG is tegen die tijd waarschijnlijk nog niet klaar. Hij is er volop aan bezig hoor
Mike blijft ook nog een hapje eten na de rit in 't Starndhuys.






Carl schreefColonmiserie, miserie, ik ga moeten passen.
Ik kan echt niet meer mee.... sorry....
Deelnemers: / aantal lunch / vlindertuin / Diner
1.) Erwin & Aline / 2x / Ja / 2x
2.) Bruno 1X / Whatever / 1X
3.) Kevin 1x/ neutraal/ nee
4.) MGF_Stefke
5.) Ronald MG TF /1x/ eender / Neen
6.) Ivan en Liesbet / 2x / Neen / Neen
7.) Rick 1x / maakt mij niet uit / 1x
8.) Bruce 1/ja/1
9.) Paul en Pascale
10.) Jos Mertens (OV)
11.) Lucas en Danielle /2x/Neen/Neen
12) RSV (ov)
13) Samantha & Carlo
14)


Ivan schreefColonDeelnemers: / aantal lunch / vlindertuin / Diner
1.) Erwin & Aline / 2x / Ja / 2x
2.) Bruno 1X / Whatever / 1X
3.) Kevin 1x/ neutraal/ nee
4.) MGF_Stefke
5.) Ronald MG TF /1x/ eender / Neen
6.) Ivan (ov)
7.) Rick 1x / maakt mij niet uit / 1x
8.) Bruce 1/ja/1
9.) Paul en Pascale
10.) Jos Mertens (OV)
11.) Lucas en Danielle /2x/Neen/Neen
12) Benny & Heidi
13) Samantha & Carlo
14)

Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.