

Luc schreefColonFantastisch !!
Als je zin hebt om zaterdag mee te rijden Van (omgeving) Mechelen naar Ardooie en Veurne, dan laat je maar iets weten. Ik woon amper 10 minuten van Mechelen vandaan.
Lucas en Ivan sluiten ook aan.


Bruce schreefColonWij staan om 09:00 op Hazeldonk...


Luc schreefColonom 8u45 in Schiplaken (adres stuur ik je per pb)
om 8u50 aan de af/oprit Zemst langs de E19, dat is op enkele km van Mechelen
of tussen 9u en 9u15 op de Texaco Parking in Groot-Bijgaarden, dat is onmiddellijk nadat je de Brusselse ring hebt berlaten richting Gent. Jos en Nathalie zullen daar ook zijn.




Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.