BUTTON_POST_REPLY 62 berichten
Octagon toer 2009
  • Avatar gebruiker
    Janmgf
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 431
    GeregistreerdCOLON wo okt 15, 2008 5:28 pm
    WoonplaatsCOLON Tilburg NL

    door Janmgf » do mei 28, 2009 8:29 pm

    Janmgf schreefColonOp de stempelplaats, Sionshof.


    Kasper, ik heb jullie helaas gemist. Ik ben om ca. 9.15 uur gestart omdat ik geen idee had wanneer jullie groep op zou komen dagen.
    Omdat de routebeschrijving duidelijk genoeg was zijn we zonder al te veel problemen op de stempelposten gekomen. We hebben slechts 2 x de navi moeten gebruiken en de combinatie "ik rijden en Agnes (m'n echtgenote) kaartlezen" heeft niet teveel onder druk gestaan.

    We hebben de tour rustig gereden, behalve de laatste 25 Km. We hebben toen een Belgisch echtpaar in een zilvergrijze MGF gevolgd die nogal van een sportieve rijstijl hielden.

    Onze F heeft het prima gedaan en het was al met al een leuke ervaring.
    MGF 1.8i Mk II, BRG, Cream/Walnut leer, Bright Grille Kit, Bootrack, LLW kit, bj.2000
    Mijn andere auto's zijn een Oldsmobile 88 Dynamic Holiday Coupe uit 1958 en een Peugeot 3008 Allure Aut.
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » do mei 28, 2009 8:33 pm

    een van de engelse MG's had een lekke band en heeft voor de nodige vertraging bij de startlokatie gezorgt.

    Ze zijn net na 10.00 pas kunnen gaan rijden. Wij hebben ze nog wel getroffen bij een stempelpost :), terwijl wij van een stempelpost eerder zijn vertrokken.
BUTTON_POST_REPLY 62 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 4 en 0 gasten