Janmgf schreefColonOp de stempelplaats, Sionshof.
Kasper, ik heb jullie helaas gemist. Ik ben om ca. 9.15 uur gestart omdat ik geen idee had wanneer jullie groep op zou komen dagen.
Omdat de routebeschrijving duidelijk genoeg was zijn we zonder al te veel problemen op de stempelposten gekomen. We hebben slechts 2 x de navi moeten gebruiken en de combinatie "ik rijden en Agnes (m'n echtgenote) kaartlezen" heeft niet teveel onder druk gestaan.
We hebben de tour rustig gereden, behalve de laatste 25 Km. We hebben toen een Belgisch echtpaar in een zilvergrijze MGF gevolgd die nogal van een sportieve rijstijl hielden.
Onze F heeft het prima gedaan en het was al met al een leuke ervaring.

