


Mr. Dj M. schreefColonKijk dat is tenminste een duidelijk antwoord Brooklands!
Nu weet ik dat ik in ieder geval niet en competitie kan spelen en naar de beurs kan gaan, want dat heeft geen zin. Eer dat ik er dan ben is het misschien 15.00 uur dan....





Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.