Zoals Kasper aangeeft een prachtige dag gehad: zon van 's morgens tot 's avonds.
Het begon al mooi met een parchtig ontbijtbuffet, met alles erop en eraan: 4 soorten muësli, yoghurt, kwark, kaas, gerookte zalm, eitjes, champagne, fruitsappen, pistolets met en zonder zaadjes, croissants, tomaatjes, vers fruit, enz ... name it en je kon het krijgen.
Onze F sukkelde met z'n stationair toerental toen ie nog niet warm was, vandaar dat de tocht net iets later werd aangevangen.
en dan . . .
PROBLEEM
Woorden en toekomstig online geplaatste foto's schieten te kort: een schitterende rit, waar het potentie van de F optimaal benut kon worden. Opniew de snelle bochtencombinaties, een occasionele haarspeld en wat langgerekte stukken .... Hier komt een F helemaal tot z'n recht en kan je weer verbaasd zijn: de F/TF is een kanppe en leuke auto.
Een stukje na de middag hebben we de Reichsburg (
http://www.burg-cochem.de) in Cochem bezocht met een Nederlandstalige gidse. Leuk, een meerwaarde aan het event. Na een snelle snak vormden er zich twee groepjes: zij die wijn gingen proeven en zij die nog wat gingen genieten van de heerlijke wegen.
Het was duidelijk, eenmaal weer op bedrijfstemperatuur werd het pedaal weer grondig ingeduwd en werden de stuurkunsten boven gehaald. Opnieuw een heerlijke mix die ons deze keer richting de Eifel stuurde, naar één van de
mare (ooit een vulkaan, nu een meer).
't Was voor iedereen doorrijden, of je nu met een standaard MPi, opgefokte VVC or een Marcos (Rover 2-liter turbo blok) reed. Je moet begrijpen dat het aantal foto's eerder beperkt is gebleven.
Na een korte pistop op het terras van het hotel hebben we ons klaargemaakt voor het dinner. Opnieuw verzorgd en lekker, met tussen de spreekwoordelijke soep en patatten een woordje van dank en kleine attentie voor de organisatoren: Lucas, Daniëlle, Jos en Nathalie.
Ook via deze weg een dikke MERCI voor het geleverde werk en het resultaat. 't Wordt ten zeerste geapprecieerd.
Enkele glaasjes witte wijn, trocken, verder zit ik het verslagje in te tikken .... jammer dat we morgen, euh vandaag ... reeds huiswaarts moeten keren.
Maar, morgen gaat het eveneens weer mooi zijn, heeft men mij beloofd.
Cheers,