Veel plezier, leuk gezelschap en vooral..... veel stof!!!
Ook weer veel foto's geschoten, ze volgen zo snel mogelijk!!







em-gee-efke schreefColon1 minpuntje vonden wij, en toch niet onbelangrijk: alle verschillende MG-clubs werden vernoemd in het dankwoord achteraf maar er is niets gezegd over MGF.be terwijl wij vanuit het forum toch elk jaar de Engelsen escorteren en opvangen @ the Day Before. Overal waar je keek was er wel een MGF.be-polo te zien.....







Gebruikers op dit forum: 2 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.