Sander schreefColon
Maar ik heb me nu ineens bedacht:
* Testen van TTB's enz is erg leuk voor ons maar oneerlijk als JohanV/Arian/Alexander uiteindelijk daaraan mee moeten betalen ? @Bruno, misschien dit puntje laten varen tot een volgende dynojet ?
Een stelling die klopt als een bus als je met een man of 4 de boel een hele dag zou afhuren. Indien je daarentegen met 6 of meer bent maakt het niet meer uit, omdat vanaf dat aantal de prijs goedkoper wordt dan individuele sessies, dus voor iedereen beter.
Laat ons dus als volgt afspreken : Hebben we minder dan 6 personen dan gaan we voor de induviduele sessie, zoniet, kiezen we voor de dagafhuring, omdat de prijs dan zakt, en we veel meer tijd hebben.
De dagprijs zou mits wat onderhandelen immers naar alle waarschijnlijkheid uitkomen op 450 euro (500 euro min 50 euro sessie oldtimer). 450 / 6 = 75 euro. Dezelfde prijs als de individuele sessie.
Als we m.a.w. met 6 zijn kunnen we zoveel testen als we willen, en dat is volgens mij een aantal dat we zeker gaan halen.
Ok voor u Sander ?



