We zijn terug :
Korte samenvatting van het week -end :
- Zaterdag wat minder goed weer, maar zeer knappe rit, weliswaar met soms wat onvolmaaktheden in het wegdek en drempels, waardoor de onderkanten van onze F/TF'jes menig keer de aardkorst kusten, echter zonder erg.
- Het hotel was PRACHTIG. Het was geintegreerd in de middeleeuwse burcht, maar de luxe en comfort waren van zeer hoog niveau. Een aanrader. De rondleiding in de burcht was ook zeker de moeite waard.
Het middeleeuws eten was...heu..."niet slecht"...maar t'was leuk eens te doen. blij dat we niet meer in die tijd leven, zeg maar.
- De rit op zondag, was P R A C H T I G !!!!. Zelden zo knappe "bergpasjes" gedaan met haarspeldbochten, maar ook met zeer snelle bochtwissels. Hier is onze MG gewoon voor gemaakt ! Zelden zo dikwijls "op de snee" kunnen rijden. Ongeloofelijk gewoon, vooral toen Erik even wisselde met Inge, en het gas nog dieper ingeduwd kon worden. De Everzwijnen hebben de Phoenix zeker gehoord.
- Tot slot nog even door een wad gereden, en de wagen was weer proper
Dit week-end bewees dat onze F'jes schitterende drivers cars zijn.
Bedankt Jos voor de mooie ervaringen dit week-end !!
Bedankt andere deelnemers, in het bijzonder de MGF.Be delegatie, voor het toffe gezelschap.
Op de terugweg letterlijk voorbij gevlogen door een F430 op de snelweg. Normaal wordt je dan even met de voeten terug op de grond gezet, nu dacht ik terug aan de bergpassen met de smalle, vettige wegen, en ik wist dat hij ons daar niet zou gevolgd hebben.
Foto's zullen hier zeker en vast, weldra volgen.