

Bruno schreefColon...Ach de "oldtimers" in de MG club limburg hebben best een zware voet hoor......



lucas schreefColonWat de organisatoren Ivan en Julien willen zeggen is dat :
de Midzomertour 2008 is anders opgevat dan de Midzomertour 2007.
Daar waar het accent van de Midzomertour 07 voornamelijk lag op het "rijden" (4 effectieve rij-uren werden toen voorzien) is in de huidige editie gekozen voor "minder rijden" (2,5 rij-uren) en "meer socializing" (terrasjes en stops).
Het is ook niet de bedoeling om de "oldtimers" tegen het hoofd te stoten en te beschouwen als "trage-slome" rijders .... zij die weekendje Sedan achter de rug hebben weten dat de oldtimers bijzonder stevig uit de hoek kunnen komenHet deelnemerspubliek (24 wagens waaronder een 17 tal oldtimers) Sedan gaf voorkeur aan "rijden" en "eens stevig doorgaan"
![]()
Voor de veel km rijders onderons, zal er in september (indien alles meezit) een 2de editie van de CONDROZ rit plaats vinden.
In deze rit gaan we voor een 200 tal km's op prachtige wegen in het walenland met ongeveer 4 effectieve rij-uren.
Zij die vorige editie hebben meegemaakt (uitsluitend forumleden met een T-F) weten dat er voor deze rit geen tijd is om tijdens het rijden je neusharen bij te knippenVerdere info over de CONDROZ rit bezorg ik jullie later in het CONDROZ topic.

Ivan schreefColonNogmaals, het gaat er mij niet om dat de oldtimers niet zouden kunnen volgen, integendeel. Het gaat er om dat sommige mensen liever geen 250 km willen rijden met een oldtimer.





Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.