BUTTON_POST_REPLY 200 berichten
Midzomertour 2008
  • Ivan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1226
    GeregistreerdCOLON do aug 18, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Lummen België

    door Ivan » wo jun 18, 2008 7:37 pm

    Ze mogen gerust de "zware voet" gebruiken, alleen heb ik wel de indruk dat dit dikwijls op de verkeerde plaatsen gebeurt. Ik wil vooral duidelijk maken dat het 'maar' 113 km is en dat we dus tijd genoeg hebben voor een terras. De meeste nemen er toch graag hun tijd voor heb ik de indruk.
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » wo jun 18, 2008 7:40 pm

    Hopelijk vinden we een groot terras, want t'is een grote opkomst die je mag verwachten.
    Ach, t'zal allemaal wel meevallen zeker :wink: ...nu het weer nog !


    - Ivan
    - Julien & Andy (MG-club Limburg)
    - Erwin & Aline
    - Bruno & Inge
    - ErikB & Fran
    - Ellton
    - Kasper (OV)
    - SundayOnline & Ilona
    - Lucas & Danielle
    - Luc en Veerle
    - Jos en Nathalie
    - Paul vanR
    - Peter en Jarno (OV)
    - Bruce en Helga (ov)
    - RSV (Benny&Heidi)
    - Lesheep
    - Jos Laureyn (MG-club Limburg)
    - Frans Tibeau (MG-club Limburg)
    - Sjel
    - Paul TVR
    - Mg/zr(tf?)
    - Rene Bams ( MG-club Limburg)
    - ...
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Demor
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3799
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 8:10 pm
    WoonplaatsCOLON Boekel, Nederland
    CONTACTCOLON

    door Demor » wo jun 18, 2008 7:45 pm

    Bruno schreefColon...Ach de "oldtimers" in de MG club limburg hebben best een zware voet hoor......

    De "oldtimers" hier ook hoor :wink:
    K&N 57i & Shield|52mm TB|Magnecor|Clear indicators|Foggy's|Trophy splitter|Trophy Mesh|Shocker bushes|Powerflex compl rear kit|New Wood fascia|Wood & Alloy gearknob (ingekort)|MKII Armrest|Walnut leer/groene piping|Chrome kit interieur|badged wieldopjes|Black Hard-Top|Electric Boot Lid Release|3de remlicht|Key/blipper mod|MG-EHBO kit|Windowstoppers|RVS bolts|New paintjob|Boot tidy|Bagage tas open kap.
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    door Kasper » wo jun 18, 2008 9:01 pm

    Met de Condroz rit afgelopen september bleek ook nog maar eens dat ik met m'n 40 jaar oude C het zooitje best kon bijhouden :lol: :lol:

    Het zit absoluut niet in het vermogen van de auto, ook een A kan best goed met het tempo meekomen, snelheid zit hem echt in de rechtervoet en tussen de oren van de bestuurder.

    Echter daar waar het aankomt op bochten en remmen ben je overduidelijk in het voordeel met een (T)F.

    Maar het is en blijft grappig om het ene moment door een A ingehaald te worden, waarna zowel de bestuurder als naviator heftig zwaaien omdat ze het weggetje naar rechts gemist hebben en rechtdoor geschoten zijn :cry:

    Ach MG is toch autoSPORT
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • Ivan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1226
    GeregistreerdCOLON do aug 18, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Lummen België

    door Ivan » do jun 19, 2008 5:15 am

    Nogmaals, het gaat er mij niet om dat de oldtimers niet zouden kunnen volgen, integendeel. Het gaat er om dat sommige mensen liever geen 250 km willen rijden met een oldtimer.
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » do jun 19, 2008 8:18 am

    Wat de organisatoren Ivan en Julien willen zeggen is dat :
    de Midzomertour 2008 is anders opgevat dan de Midzomertour 2007.
    Daar waar het accent van de Midzomertour 07 voornamelijk lag op het "rijden" (4 effectieve rij-uren werden toen voorzien) is in de huidige editie gekozen voor "minder rijden" (2,5 rij-uren) en "meer socializing" (terrasjes en stops).
    Het is ook niet de bedoeling om de "oldtimers" tegen het hoofd te stoten en te beschouwen als "trage-slome" rijders .... zij die weekendje Sedan achter de rug hebben weten dat de oldtimers bijzonder stevig uit de hoek kunnen komen :wink: Het deelnemerspubliek (24 wagens waaronder een 17 tal oldtimers) Sedan gaf voorkeur aan "rijden" en "eens stevig doorgaan" :wink:
    Voor de veel km rijders onderons, zal er in september (indien alles meezit) een 2de editie van de CONDROZ rit plaats vinden.
    In deze rit gaan we voor een 200 tal km's op prachtige wegen in het walenland met ongeveer 4 effectieve rij-uren.
    Zij die vorige editie hebben meegemaakt (uitsluitend forumleden met een T-F) weten dat er voor deze rit geen tijd is om tijdens het rijden je neusharen bij te knippen :wink: Verdere info over de CONDROZ rit bezorg ik jullie later in het CONDROZ topic.
  • Avatar gebruiker
    RSV
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 432
    GeregistreerdCOLON wo feb 06, 2008 7:33 pm
    WoonplaatsCOLON Lier - Belgie

    door RSV » do jun 19, 2008 11:00 am

    lucas schreefColonWat de organisatoren Ivan en Julien willen zeggen is dat :
    de Midzomertour 2008 is anders opgevat dan de Midzomertour 2007.
    Daar waar het accent van de Midzomertour 07 voornamelijk lag op het "rijden" (4 effectieve rij-uren werden toen voorzien) is in de huidige editie gekozen voor "minder rijden" (2,5 rij-uren) en "meer socializing" (terrasjes en stops).
    Het is ook niet de bedoeling om de "oldtimers" tegen het hoofd te stoten en te beschouwen als "trage-slome" rijders .... zij die weekendje Sedan achter de rug hebben weten dat de oldtimers bijzonder stevig uit de hoek kunnen komen :wink: Het deelnemerspubliek (24 wagens waaronder een 17 tal oldtimers) Sedan gaf voorkeur aan "rijden" en "eens stevig doorgaan" :wink:
    Voor de veel km rijders onderons, zal er in september (indien alles meezit) een 2de editie van de CONDROZ rit plaats vinden.
    In deze rit gaan we voor een 200 tal km's op prachtige wegen in het walenland met ongeveer 4 effectieve rij-uren.
    Zij die vorige editie hebben meegemaakt (uitsluitend forumleden met een T-F) weten dat er voor deze rit geen tijd is om tijdens het rijden je neusharen bij te knippen :wink: Verdere info over de CONDROZ rit bezorg ik jullie later in het CONDROZ topic.


    Dat hoor ik graag,want mijn neusharen zijn steeds bijgeknipt :-)
    MGF 1999 -antraciet -K&N- 52mm TTB-Trophy inserts,lowering pins
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » vr jun 20, 2008 9:20 pm

    Ivan schreefColonNogmaals, het gaat er mij niet om dat de oldtimers niet zouden kunnen volgen, integendeel. Het gaat er om dat sommige mensen liever geen 250 km willen rijden met een oldtimer.


    Niet als kritiek bedoeld hoor, want ik ben steeds blij als er iets wordt georganiseerd, lange rit of niet, maar er zijn tot nu toe wel al 19 nieuwe MG's ingeschreven en slechts 3 oldtimers :wink:
    Maar ach, ik kijk er toch geweldig naar uit, want de keerzijde is, dat met al die (al dan niet nieuwe) gezichten, het socialisen die dag inderdaad net heel belangrijk wordt en het rijden op zich minder belangrijk, wat mij betreft.
    T'zal dus reuze leuk worden, nu het weer dus nog !
    :thumbsup:
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    em-gee-efke
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1277
    GeregistreerdCOLON di feb 06, 2007 11:46 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen-op-Zoom

    door em-gee-efke » vr jun 20, 2008 9:45 pm

    Wij kijken er ook echt naar uit! Mooie afsluiter van mijn 2 weken verlof!!!
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » vr jun 20, 2008 11:05 pm

    - Ivan
    - Julien & Andy (MG-club Limburg)
    - Erwin & Aline
    - Bruno & Inge
    - ErikB & Fran
    - Ellton
    - Kasper (OV)
    - SundayOnline & Ilona
    - Lucas & Danielle (ov)
    - Luc en Veerle
    - Jos en Nathalie
    - Paul vanR
    - Peter en Jarno (OV)
    - Bruce en Helga (ov)
    - RSV (Benny&Heidi)
    - Lesheep
    - Jos Laureyn (MG-club Limburg)
    - Frans Tibeau (MG-club Limburg)
    - Sjel
    - Paul TVR
    - Mg/zr(tf?)
    - Rene Bams ( MG-club Limburg)
    - ...
  • linda
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 6
    GeregistreerdCOLON zo jul 22, 2007 11:55 am
    WoonplaatsCOLON Helmond (Noord-brabant, Nederland)

    door linda » za jun 21, 2008 3:58 pm

    Helaas hebben ze mijn been in het ziekenhuis voor 6-8 weken ingetaped, wordt een beetje lastig met het koppelen :? :cry:
    Misschien dat ik nog iemand zo gek kan krijgen om mee te gaan, maar dan moet ik die in mijn auto laten rijden :(
  • Avatar gebruiker
    Lesheep
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 282
    GeregistreerdCOLON zo jan 27, 2008 5:54 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam/Nederland

    door Lesheep » za jun 21, 2008 7:40 pm

    Ik zoek nog een bijrijder :wink:
    geen mg meer wel orginel mg tf uitlaat en K&N 57i voor verkoop
  • Avatar gebruiker
    Julien
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 111
    GeregistreerdCOLON di dec 05, 2006 9:13 pm
    WoonplaatsCOLON Zonhoven / België

    door Julien » zo jun 22, 2008 9:08 am

    - Ivan
    - Julien & Andy (MG-club Limburg)
    - Erwin & Aline
    - Bruno & Inge
    - ErikB & Fran
    - Ellton
    - Kasper (OV)
    - SundayOnline & Ilona
    - Lucas & Danielle (ov)
    - Luc en Veerle
    - Jos en Nathalie
    - Paul vanR
    - Peter en Jarno (OV)
    - Bruce en Helga (ov)
    - RSV (Benny&Heidi)
    - Lesheep
    - Jos Laureyn (MG-club Limburg)
    - Frans Tibeau (MG-club Limburg)
    - Sjel
    - Paul TVR
    - Mg/zr(tf?)
    - Rene Bams ( MG-club Limburg)
    - Jaap Kramer ( MG-club Limburg)
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » zo jun 22, 2008 1:21 pm

    - Ivan
    - Julien & Andy (MG-club Limburg)
    - Erwin & Aline
    - Bruno & Inge
    - ErikB & Fran
    - Ellton
    - Kasper (OV)
    - SundayOnline & Ilona
    - Lucas & Danielle (ov)
    - Luc en Veerle
    - Paul vanR
    - Peter en Jarno (OV)
    - Bruce en Helga (ov)
    - RSV (Benny&Heidi)
    - Lesheep
    - Jos Laureyn (MG-club Limburg)
    - Frans Tibeau (MG-club Limburg)
    - Sjel
    - Paul TVR
    - Mg/zr(tf?)
    - Rene Bams ( MG-club Limburg)
    - Jaap Kramer ( MG-club Limburg)
    - Van brabant
    - ...
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Martine
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 66
    GeregistreerdCOLON wo apr 06, 2005 10:39 pm
    WoonplaatsCOLON Lier

    door Martine » zo jun 22, 2008 7:08 pm

    Hallo!

    tenzij het stormt, zullen wij er zijn, met 2 dus. 8)

    Hoe betalen?( 2x3eur )

    Tony en Martine
    that MG gives me much less than 50 , beter dan rimpelcremes , anyway !!!!
BUTTON_POST_REPLY 200 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten