Christian schreefColonHet was ondanks het weer erg gezellig en een mooie maar veel te korte rit
Ik hoopte je te treffen op de Kempenrit, maar heb je in de menigte niet gezien. Heb je nog andere MGF.BE members gesproken, want dit was toch je eerst eventje niet ?
Volgende keer beter !
ppo schreefColonIn the name of all the participants from the Grand-Duchy of Luxembourg, I say THANK YOU ALL for this fantastic day. The chosen roads were better than last year, and the possibility to choose between 2 different tours was a good idea. Special thanks to the manager of the Salsa Taverne who recommended us some well tasting Colombian meals.
See you next year.
It was very nice to meet again. I must admit that each year, I make some tours around your car, boy, is that a really good looking TF !










