BUTTON_POST_REPLY 61 berichten
gezamelijk naar de Kempenrit op 29 juli vanuit ZH
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » za jul 28, 2007 8:30 pm

    anders hadden we nog wel een sms-je gestuurd hoor :)

    zal zorgen dat we op tijd klaar staan, zodat we gelijk door kunnen naar Averbode.

    als het weer zoals vandaag is, horen ze mij niet klagen.
BUTTON_POST_REPLY 61 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten