door Bruce » ma mei 14, 2007 2:10 pm
Helm mocht wel maar was niet verplicht..
Ik heb niet een keer het gevoel gehad dat het bijna mis ging.. hoewel ik een keer wel veel te laat remde op het lange rechte stuk, toen de Lambo's de pitstaat uit kwamen.. wat een geluid.. resultaat was dat ik veel te hard de bocht in ging om een mooie lijn te rijden.. maar verder niet gevaarlijk.
Prettig is ool dat je een referentie hebt aan de auto voor je, hierdoor weet je ongeveer het rempunt, de lijn enz..
Op de trackday was dat wel anders.. toen heb ik wel een paar keer een oeps moment gehad..
Wat ik trouwens ook een hele goei oefening vond.. en dit is een goeie om eens op een event te doen, was de remproef:
Kom lekker hard aan, en rem zo hard mogelijk en zorg dat je voor de streep stil staat..
Ik reed ongeveer 90 km\h en had maar de 1/2 remweg van wat ik dacht nodig te hebben.. leuke oefening zeker als je hem een paar keer doet en steeds dichter bij de streep komt.
Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping