

Remieme schreefColonmaar voorlopig nog weinig MG's op het parkeerterrein ...

Remieme schreefColonKick
Namiddag :
- Bruno 15u MGF
- Bruce 15u .. (niet in de 206 niet in de F) met een lila Fiesta of...
- Remieme 15u met F of te voet
- Sander en Eefje C2
-
S'avonds :
- Inge & Em-gee-fke 18u Volvo
- Guido (OV) 18/19u MGF, of te voet als hij het dan al niet meer doet
- Fran en Erik (MGF hoop ik)
-
Weten het nog niet?
- Kasper & Marion
- Pete
- Ivan
- Lars & Fannie
- Daphne
- Luc en Veerle (beslissen later deze week



Remieme schreefColonS'avonds :
- Inge & Em-gee-fke 18u Volvo
- Guido (OV) 18/19u MGF, of te voet als hij het dan al niet meer doet
- Fran en Erik (MGF hoop ik)
- Daphne, Kyron (weinig engels aan )
- Miche (OV)
Weten het nog niet?
- Kasper & Marion
- Pete (ziekerverzorger ?)
- Ivan
- Lars & Fannie
- Luc en Veerle (beslissen later deze week

Gebruikers op dit forum: 4 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.