door Adrian Clifford » vr jan 12, 2007 4:11 pm
Daphne has asked if I am coming this year, (I did in 2005 as part of the European event of the Year).
I have told her Dawn and I will, although it starts only four days after we return from Speyer, I may as well put another 1500km's on the car !
I see below there is a hotel for the night before, if I have read your words correctly, I don't know if this is where she is planning to stay, I have sent her an e mail to say yes and a text, I haven't had a reply yet, so I'm not sure, hopefully I will be staying with you all.
I am sorry to write this in English, I feel it is a bit unfair as this is a Belgian/Dutch site, although I do feel part of you all as, some of you, I know well and consider you as friends.
I have a basic translation site called Babel-Fish I shall translate what i have written and place it below, it may make sense, it may not, if you can understand it I will be happy to write this way in the future as I do not want to feel you need to write in English just for me, so here goes :
Daphne heeft of ben ik komend dit jaar, (ik deed in 2005 als deel van de Europese gebeurtenis van het Jaar) gevraagd. Ik heb haar Dawn verteld en ik zal, hoewel het slechts vier dagen nadat wij van Speyer terugkeren begint, kan ik een andere 1500km's op de auto eveneens zetten! Ik zie verder er een hotel voor de nacht vóór, als ik uw woorden correct heb gelezen, ik is weet niet of is dit waar zij van plan is te blijven, heb ik haar een epost om verzonden ja te zeggen en een tekst, heb ik geen antwoord nog gehad, zodat ben ik niet zeker, hopelijk zal ik met u allen blijven. Ik ben droevig om dit in het Engels te schrijven, vind ik het een oneerlijk beetje is aangezien dit een Belgische/Nederlandse plaats is, hoewel ik een deel van u allen voel aangezien, wat van u, ik ken en u goed als vrienden beschouw. Ik heb een basis vertaalplaats genoemd Babel-Vissen ik wat hieronder heb geschreven ik het en geplaatst zal vertalen, kan het maken ontdekken, kan het niet, als u het kunt begrijpen ik zult zijn gelukkig om deze manier in de toekomst te schrijven aangezien ik niet wil vinden u in het Engels enkel voor me moet schrijven
How does that look ?
an MG is for life, not just for Christmas.
events@mgccangliacentre.org.ukTF150 80th anniversary in Pearl Black #835/1600. Piper 4-2-1 manifold, Piper Sports-cat, Daytona, Vader cold-air, Bilstein shock absorbers and Z & F re-map, at 124 db, Pearl is officially noisy.