





Coen schreefColonHelaas Ad, je bedenktijd is verlopen. Ik ben meer op de C1000 toer, Er is er een gratis, hoera, hoera...


Coen schreefColon Verder heb ik er ook nog een sprintje meegemaakt tussen de beide F'jes van Thomas (MGF_TV) en Elly.
Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.