Een ongevalletje gehad Bruno met de Mg f toch niet zo erg als met de Zr. Op circuit

Ik heb ook zoiets gehad dit weekend , naderhand met bekijken van dashcam ik ging vooruit om te vertrekken en die Engelsman reed stuk achterruit en ik zat er tegen da ga zo snel op een rotonde twas getto wijk in Birmingham ,
Dat gaat die geld terug kosten na het papier te tekenen da ik schade wou betalen met cash £ die ik op zak had

Met behulp van mijn rechtsbijstand ,
Aan iedereen een dashcam is iets goed
Groupbuy
Ik neem er nog 2 bij voor nog enkele voertuigen