Ik wil toch even iedereen attenderen op het feit dat er bij enkele deelnemers van deze rit afgelopen zondag enkele 'teken' zijn gevonden.
Check dit dus even bij jezelf als je meegereden hebt.
Zelf had ik ook een teek gevonden.
Ik denk dat we deze hebben opgelopen in het hoge gras bij de pechstop van Jan (Sjonnie). Aangezien we daar allemaal in het zelfde gras gestaan hebben.
Met dank van de oplettendheid van Tom (Tukker) en bijrijder.
Sterkte met zoeken!
Camiel.





