Ik had het jou al ge sms-ed Camiel, maar voor anderen, Vrij rijden is een leuk en vrijblijvend concept (je hoeft niet te reserveren), maar er rijden wel regelmatig focked op typetjes rond, in half gare bakken waar alles uit gesloopt is, met geen enkel paneel nog zonder schade en geheel verschoond van respect voor andermans puntgave auto. Herken dat soort pusherige types en laat ze snel voorbij, zodat ze niet de kans krijgen je dag te verpesten... Kijk ook goed in je drie spiegels.
Voor kennismaking met vrij rijden kan je mijns inziens beter op Assen starten, dat is goedkoper dan Zandvoort per sessie, en de layout van het circuit is veel vergeving gezinder dan Zandvoort dat is, wanneer je onverhoeds een foutje maakt. De vangrail is wat minder dichtbij zeg maar en er is vaak asfalt naast de baan voordat de grintbak begint
Veel plezier, dat staat voorop en ga NIET rijden met regen op Zandvoort....
Het was de MGF Trophy 160,
Trophy Yellow, ZandF stage 1 & 2 re-mapped, cold air feed, aangepast IAT sensor, low level warning kit, inox koelbuizen, Pipercross panel filter, maar heb hem helaas ingeruild. Hij is nu in het buitenland en als iemand weet welk buitenland en wie de gelukkige bezitter is van "mijn" auto, wil ik het heel graag weten. Voor nu resten de herinneringen:
Youtube kanaal 1 en
Youtube kanaal 2