Ik had je posting ook gelezen, en even overlegd met Sander. Volgens Sander, heeft het in mijn geval geen zin. Sterker nog, hij liep (buiten werking VVC) als een zonnetje op de bank (zag je aan het mengsel).
Ik heb in ieder geval de 2de lambda even ingeplugd, maar buiten dat deze gloeiheet wordt om dat het een voorverwarmde betreft uiteraard, is er geen verschil te merken. Uiteraard heb ik niet al rijdend kunnen testen. Ik kan ze volgende trackday inderdaad gewoon inpluggen, om te checken, maar ik moet ze wel even een andere locatie geven, want ik heb ze even aan mijn stoelframe "getierapt", en wil mijn stoel niet in brand steken uiteraard

.
Misschien moeten we gewoon even de vraag aan ZandF tuning stellen....