













RemcovanKuilenburg schreefColonMike,
Wil jij voor mij de achterlicht covers mee nemen naar Belgie? Ik zie geen kans om naar Bruno te gaan en heb nog steeds 4 setjes hier liggen voor Belgie. Ik gooi ze in mijn auto voor als wij vrijdag even afspreken in Haarlem.

Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.