

Thomas schreefColonKunnen we niet verzamelen bij Utrecht ofzo en dan in colonne naar Lelystad?
Thomas

Rene schreefColonThomas schreefColonKunnen we niet verzamelen bij Utrecht ofzo en dan in colonne naar Lelystad?
Thomas
Thomas
jij bent beter bekend, zoek eens een parkeerplek of tankstation op en geef erbij aan hoe laat we daar ongeveer moeten zijn (niet teeeeee vroeg svp)
Ik kom uiteraard over de A2
Rene

?

Zjagoewar schreefColonIig ik vrees dat Bruno deze keer is op tijd moet zijn, anders gaat ie de boot missen!!![]()





07u45 -- Wommelgem
ErikB
Bruno
Zjagoewar
Mgf74
9u15 -- Utrecht *
Thomas
René
Demor
10u30 -- Midland Circuit Lelystad
Gebruikers op dit forum: 8 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.