RemcovanKuilenburg schreefColonwij moeten echt eens gaan beginnen met de rit uit zetten en alles gaan bedenken
Daar wordt het wel tijd voor.

RemcovanKuilenburg schreefColonwij moeten echt eens gaan beginnen met de rit uit zetten en alles gaan bedenken


RemcovanKuilenburg schreefColonOooh als jij niet kan dan kunnen we gewoon de drempels er in latenJij was de enige waarvan ik het hoorde.
Maar we ontkomen er niet aan maar houden er natuurlijk rekening mee.









Rick schreefColonScherp gezien Arjan. Zal denk ik een foutje zijn.

Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.