em-gee-efke schreefColonWij hebben helaas een begrafenis zaterdag. Mijn opa is maandag plots gestorven
van mij ook condolaties.
sterkte
mrcarribean

em-gee-efke schreefColonWij hebben helaas een begrafenis zaterdag. Mijn opa is maandag plots gestorven






Bruno schreefColonIk kom uiteraard niet eerst naar wommelgem, om dan terug te rijden. Ik kom dus rechtstreeks naar Inkart.

Ronald MG TF schreefColonIk probeer om te komen kijken....

mrcarribean schreefColonok geen probleem bruno maar wel met een mg komen he![]()





Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.