



Zjagoewar schreefColonAls je van 7 uur 's morgens wakker bent, een uur in de kou moet staan wachten op iemand die altijd te laat komt, dan is het logisch dat ik vanaf tien uur al begin te zagen voor eten, dan ben ik zeker dat ik tegen de middag eten heb...![]()
![]()
![]()
?

Bruno schreefColonAnyway :
Waar blijven de die-hards om zich in te schrijven?



Bruno schreefColonMartine, neem voor de veiligheid ook een koekje mee in de handschoenenkast, als je honger zou krijgen en we niet direkt een geschikte eetgelegnheid vinden, alhoewel me dit sterk lijkt.
Ik denk niet dat jullie de oudsten zullen zijn..René en zijn ega bv. zijn dacht ik even oud, of iets ouder als jullie, correct me if i'm wrong, René !
Misschien dat ook Elan , Leo, met hun vrouwen meerijden (als ze dit lezen), zij zijn ook van tram 5 dacht ik...

Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.