BUTTON_POST_REPLY 130 berichten
The Day B4 aka "The Day"
  • Avatar gebruiker
    Mr. Dj M.
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3707
    GeregistreerdCOLON wo okt 15, 2008 9:13 pm
    WoonplaatsCOLON Nieuwerkerk a/d IJssel

    door Mr. Dj M. » di aug 10, 2010 8:17 pm

    Als m'n broertje terug is van de introweek die hij en zijn studievereniging heeft georganiseerd, ga ik het er met hem eens over hebben. Moeten toch even alles regelen voor de twee dagen :roll:
  • Luc
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 2025
    GeregistreerdCOLON di feb 03, 2004 10:21 pm
    WoonplaatsCOLON Schiplaken (Hever)
    CONTACTCOLON

    door Luc » di aug 10, 2010 9:00 pm

    update:

    Marina G komt ook mee aansluiten met haar Vinatge Racing en...
    Mogelijk komt Mike Satur dit jaar ook mee !!! Het is sinds 2005 geleden dat hij naar de Kempenrit kwam. Voor wie het zich nog herinnert, hij was dan met een 911.

    Als Mike bevestigt dan zijn we "voorlopig met 51 wagens en 91 personen :applaus:

    Gaan we voor de 100??
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » di aug 10, 2010 9:03 pm

    een rekord voor the day lijkt me. T'zal een heel lange rij MG's worden ! :shock:
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Luc
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 2025
    GeregistreerdCOLON di feb 03, 2004 10:21 pm
    WoonplaatsCOLON Schiplaken (Hever)
    CONTACTCOLON

    door Luc » di aug 10, 2010 9:08 pm

    Bruno schreefColoneen rekord voor the day lijkt me. T'zal een heel lange rij MG's worden ! :shock:


    of een marktplaatsje vol...Ardooie is gewaarschuwd (en Laura Lynn ook)
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » di aug 10, 2010 10:04 pm

    Oei, dan moeten wij of helemaal voorop of helemaal achteraan gaan rijden.

    Zoals het er nu naar uit ziet, zullen wij met de Astra komen ivm geen MG ter beschikking :(
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » di aug 10, 2010 10:07 pm

    Amai, dat duurt nogal eer jullie wagen terug klaar is ? T'lijkt wel een 10-jaren plan... :?
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » di aug 10, 2010 10:10 pm

    tja... vakantietijd :?

    Zal eens een belletje geven, wat de status is nu.
    Maar aangezien de voorbumper nog geheel aangepast dient te worden, zal de F the day en kempenrit niet meer meemaken :(

    Is sinds 29 mei bij de tuner. Maar wil niet nogmaals een haastklus :roll:
    The day & Kempenrit was zowieso al de vraag of deze haalbaar was...
  • Avatar gebruiker
    elton
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 221
    GeregistreerdCOLON za sep 09, 2006 8:47 pm
    WoonplaatsCOLON duffel

    hoi

    door elton » za aug 14, 2010 9:03 am

    Is het al te laat voor mee in te schrijven
    ik en kim zijn er ook bij
    en voor eten gaat dat nog laat je dan morgen weten voor veggie of bbq
    greetings
    mg tf 1.8 vvc 160 pk x-power grey (rip)
    mg tf le 80 135 pk
  • Luc
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 2025
    GeregistreerdCOLON di feb 03, 2004 10:21 pm
    WoonplaatsCOLON Schiplaken (Hever)
    CONTACTCOLON

    door Luc » za aug 14, 2010 9:52 am

    beste Elton,

    het is NOOIT te laat om u in te schrijven. PB me even je mailadres, dan stuur ik je alvast het roadbook door.
    Wat BBQ betreft, zie ik je keuze wel komen.

    Super dat je er weer eens bij bent.


    @ MG_Stefke: kan je eens je keuze doorgeven betreffende de BBQ.

    Aan alle anderen, kanje de posting met de meeting points aanvullen aub.
    Laatst bijgewerkt door 1 op Luc, in totaal 0 keer bewerkt.
  • Luc
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 2025
    GeregistreerdCOLON di feb 03, 2004 10:21 pm
    WoonplaatsCOLON Schiplaken (Hever)
    CONTACTCOLON

    door Luc » za aug 14, 2010 10:12 am

    hierbij de voorlopige opslitsing per groep

    groep 1
    Luc&Veerle -Herbie- Peter&Jarno (9 wagens)
    groep 2
    Lucas&Danielle - MG Stefke - Roadrunner (9 wagens)
    groep 3
    Erwin&Aline - Marina Gordin- Bruce (9 wagens)
    groep 4
    Jos&Nathalie - Daphne&Hajo (8 wagens)
    groep 5
    Kasper&Marjon - Elton&Kim- Bruno(8 wagens)
    groep 6
    Erik&Fran - and last but not least... Mr Carribean (8 wagens)


    meeting points:

    Zemst : 8u 15
    Luc - Roadrunner - Kevin Clarke

    Groot-Bijgaarden 8 u 45
    Marina

    Ardooie 1st Stop 10u

    Veurne
    11u30
    Herbie - Kasper -
  • mrcarribean
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1069
    GeregistreerdCOLON ma maart 29, 2004 9:42 pm
    WoonplaatsCOLON vosselaar

    door mrcarribean » za aug 14, 2010 10:44 am

    hierbij de voorlopige opslitsing per groep

    groep 1
    Luc&Veerle -Herbie- Peter&Jarno (9 wagens)
    groep 2
    Lucas&Danielle - MG Stefke - Roadrunner (9 wagens)
    groep 3
    Erwin&Aline - Marina Gordin- Bruce (9 wagens)
    groep 4
    Jos&Nathalie - Daphne&Hajo (8 wagens)
    groep 5
    Kasper&Marjon - Elton&Kim- Bruno(8 wagens)
    groep 6
    Erik&Fran - and last but not least... Mr Carribean (8 wagens)


    meeting points:

    Zemst : 8u 15
    Luc - Roadrunner - Kevin Clarke

    Groot-Bijgaarden 8 u 45
    Marina

    Ardooie 1st Stop 10u

    Veurne
    11u30
    Herbie - Kasper - mrcarribean



    ik heb er me bij gezet zoals je ziet.

    grtz
    mrcarribean
    8) 8) 8)
    real mini 1998 65 PK
    honda amigo 1974 4 PK
    mobilette 1978 ? PK
    landrover defender 2010 122 pk en enorm veel koppel
    honda novio 1971 4 PK
    rover streetwise 105 pk diesel power
    mgf brg 1997 125 pk
  • Daphne
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 208
    GeregistreerdCOLON do aug 26, 2004 9:11 pm
    WoonplaatsCOLON Almere (NL)

    door Daphne » za aug 14, 2010 10:06 pm

    hierbij de voorlopige opslitsing per groep

    groep 1
    Luc&Veerle -Herbie- Peter&Jarno (9 wagens)
    groep 2
    Lucas&Danielle - MG Stefke - Roadrunner (9 wagens)
    groep 3
    Erwin&Aline - Marina Gordin- Bruce (9 wagens)
    groep 4
    Jos&Nathalie - Daphne&Hajo (8 wagens)
    groep 5
    Kasper&Marjon - Elton&Kim- Bruno(8 wagens)
    groep 6
    Erik&Fran - and last but not least... Mr Carribean (8 wagens)


    meeting points:

    Zemst : 8u 15
    Luc - Roadrunner - Kevin Clarke

    Groot-Bijgaarden 8 u 45
    Marina

    Ardooie 1st Stop 10u

    Veurne 11u30
    Herbie - Kasper - mrcarribea'- Daphne/Hajo
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » za aug 14, 2010 11:07 pm

    Luc stuur je me nog het roadbook? heb hem nog niet in mijn mailbox ontvangen.
  • Luc
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 2025
    GeregistreerdCOLON di feb 03, 2004 10:21 pm
    WoonplaatsCOLON Schiplaken (Hever)
    CONTACTCOLON

    door Luc » zo aug 15, 2010 10:36 am

    Remieme schreefColonLuc stuur je me nog het roadbook? heb hem nog niet in mijn mailbox ontvangen.


    zou ondertussen in uw meelbokskeueueueu moetn zitten.
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » zo aug 15, 2010 1:29 pm

    :) ontvangen en uitgeprint :thumbsup:
BUTTON_POST_REPLY 130 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2 en 0 gasten