door Bruce » di jan 05, 2010 12:05 pm
Wie mogen we allemaal verwachten in Houten?
1- Erik
2- Bruno
3- Bruce................. blijft eten
4- Colchester
5- Remco
6- Carl
7- Ghostrider
8- Helmet
9- Heinrich
10- Brooklands (Ad)
11- Adrian & Dawn
12- Kasper (Al heb ik zo wel m'n bezigheden op de stand van de MGCCH)
13. Remieme & Em-Ge-Efke (Erwin & Aline)
14. Hans en Tiene
15. Rick
16. Tom onder voorbehoud, maar als 't even lukt kom ik!
17. Mailman (Joris)
18. RoadRunner (Ton & Gea)
19. Mr. Dj M.
20. Daphne & Hajo (plus eten na afloop beurs, wie volgt)
21. Rudi
22. Bert OV
Voor hen die dat leuk vinden, deze dag word volgens traditie afgesloten met een etentje in een restaurant in de buurt, vorig jaar iets van 15 man als ik het me goed herinner, als je mee wil zet het er even bij in bovenstaande lijst want dan is reserveren wel verstandig.
Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping