Hoi mannen. ´t Was een leuke dag. Die gasten praten eveneens enkel en alleen over hun bak. Wel pittige beestjes hoor. 5cyl 20 klepper 2l, of de 4cyl, 2l Turbo (220pk) wow, dat rijdt echt vlot. En de prijzen op de 2e handsmarkt liggen nog lager dan voor onze *F*

Een buitenkansje. ´t interieur is zelfs mooier dan een standaard *F* uit die dagen.
enfin, ik heb foto´s die op ´t net kunnen , waar kan ik die kwijt??
In de eerste heat was blijkbaar nog niet iedereen opgewarmd en eindigde ik dus NIET laatste (4e laatst of zo). De 2e heat was rodage ingetreden en werd ik dan ook naar de laaste plaats verwezen. Paul heeft de eer moeten redden.
en euh, Paul was niet met de ZR, maar met een ZS180 vliegmachien, 2000km op de teller !! !!
cheers,
jupke