BUTTON_POST_REPLY 152 berichten
Zolder: vrij rijden
  • Ronald MG TF
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1758
    GeregistreerdCOLON vr maart 09, 2007 3:15 pm
    WoonplaatsCOLON België

    door Ronald MG TF » wo jul 07, 2010 11:43 pm

    Terug thuis van wederom een geslaagde trackday.
    't Was redelijk druk.... veel nieuwkomers....
    Tweede sessie ging dan ook vééééél sneller... :P
    Maar 1 foutje gemaakt dat nog net kon worden rechtgezet... :lol:
    9 op 10 dus..... :wink:
    Buiten de gewoonlijke wagens was er ditmaal ook deze...Mercedes SLS... 8)

    Afbeelding
    Afbeelding
  • crazywolf
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 697
    GeregistreerdCOLON ma dec 14, 2009 7:29 pm
    WoonplaatsCOLON Houthalen

    door crazywolf » do jul 08, 2010 6:15 pm

    hij kwam zijn nieuwe auto even inrijden? :roll: :wink:
    MGF 160 Trophy Blue
    -421 Piper Header
    -Custom Decat
    -Custom CAI (Paint Bucket Edition)
    -Bastuck sport exhaust
    -White Trophy Alloy Wheels
    -K&N 57i
    -Lowering pins
    CLASSIC MINI (Dark metallic grey)
    -Full Rebuild in progress
  • Ronald MG TF
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1758
    GeregistreerdCOLON vr maart 09, 2007 3:15 pm
    WoonplaatsCOLON België

    door Ronald MG TF » do jul 08, 2010 6:32 pm

    crazywolf schreefColonhij kwam zijn nieuwe auto even inrijden? :roll: :wink:


    Inderdaad....3 weken oud....reed zachtjes door de bochten hoor...enkel op de rechte stukjes duwde hij even bescheiden door.... :wink:
  • crazywolf
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 697
    GeregistreerdCOLON ma dec 14, 2009 7:29 pm
    WoonplaatsCOLON Houthalen

    door crazywolf » vr jul 09, 2010 6:13 pm

    nuja afhankelijk van welke filifosie je volgt is dat de beste manier van een auto inrijden :)

    Heb ooit vroeger zo een klant gehad met een austin metro in de morgend geleverd van de werkplaats naar zolder gereden en rond 13uur belde hij ons op met de vraag 4nieuwe banden en voorste remmen te brengen :D (was een rally piloot)
    MGF 160 Trophy Blue
    -421 Piper Header
    -Custom Decat
    -Custom CAI (Paint Bucket Edition)
    -Bastuck sport exhaust
    -White Trophy Alloy Wheels
    -K&N 57i
    -Lowering pins
    CLASSIC MINI (Dark metallic grey)
    -Full Rebuild in progress
  • Avatar gebruiker
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    GeregistreerdCOLON zo nov 01, 2009 5:37 pm
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

    door ttdesign6 » vr jul 09, 2010 7:06 pm

    Mooie foto's!

    Grappig om te zien, als hier in NL iemand met een dikke auto langskomt en dan heb ik het over het type SLS, DB9 en ga zo door is het 9 van de 10 keer eeb Belg of Duitser.

    En juist op Zolder een NL-er :P
    Mijn garage telt 1050 plaatsen...

    MG TF 135

    Flying Dutchman
  • Ronald MG TF
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1758
    GeregistreerdCOLON vr maart 09, 2007 3:15 pm
    WoonplaatsCOLON België

    door Ronald MG TF » vr jul 09, 2010 7:17 pm

    ttdesign6 schreefColonMooie foto's!

    Grappig om te zien, als hier in NL iemand met een dikke auto langskomt en dan heb ik het over het type SLS, DB9 en ga zo door is het 9 van de 10 keer eeb Belg of Duitser.

    En juist op Zolder een NL-er :P


    Ach, zolang ze hun sleurhut niet bij hebben.... :lol: :wink:
  • Ronald MG TF
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1758
    GeregistreerdCOLON vr maart 09, 2007 3:15 pm
    WoonplaatsCOLON België

    door Ronald MG TF » wo aug 11, 2010 1:52 pm

    Vanmorgen even langs Zolder geweest.
    't Was er redelijk rustig, maar ook erg vochtig...leuk schuivertje gezien...
    De middag beloofde veel drukker te worden....
    Kon jammer genoeg niet blijven.... :(

    Maar allè, hebben toch weeral lekker gesocialized... :wink:
  • Avatar gebruiker
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

    door ErikB » wo aug 11, 2010 2:46 pm

    ik heb even de topic titel aangepast: het ging hier immers oorspronkelijk over 12 aug. 2009 ....
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
    Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
  • Avatar gebruiker
    BlackFox
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2357
    GeregistreerdCOLON zo okt 04, 2009 12:18 pm
    WoonplaatsCOLON Maasmechelen, België

    door BlackFox » wo aug 11, 2010 6:21 pm

    Rij je vaak zelf ook Ronald?

    Zoja, volgende keer wil ik eens een passagierszitje :grin:
  • Ronald MG TF
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1758
    GeregistreerdCOLON vr maart 09, 2007 3:15 pm
    WoonplaatsCOLON België

    door Ronald MG TF » wo aug 11, 2010 6:38 pm

    BlackFox schreefColonRij je vaak zelf ook Ronald?

    Zoja, volgende keer wil ik eens een passagierszitje :grin:


    Ik rij zelf vrij regelmatig ja...en dat zal in de toekomst zeker niet minderen... :wink:

    Een zitje kan altijd geregeld worden... :wink:
  • Ronald MG TF
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1758
    GeregistreerdCOLON vr maart 09, 2007 3:15 pm
    WoonplaatsCOLON België

    door Ronald MG TF » di sep 07, 2010 11:39 pm

    Zoals aangegeven in Bruno's projectje van de ZR, gaan we morgen naar Zolder, echter zonder de ZR.
    Gelukkig zijn er nog andere opties... :wink:
    Hopelijk valt 't weer toch nog wel een beetje mee.... :?
    Foto's volgen uiteraard.... :wink:
  • Ronald MG TF
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1758
    GeregistreerdCOLON vr maart 09, 2007 3:15 pm
    WoonplaatsCOLON België

    door Ronald MG TF » wo sep 08, 2010 8:40 pm

    Ok, weer een prettige dag op Zolder.
    's Morgens was het circuit erg glibberig en de accidentjes bleven dan ook niet lang uit. Veel blikschade vandaag....
    Na de middag werd het circuit droger en hebben Bruno en ik ons goed geamuseerd.... :P
    Een kleine impressie...
    Afbeelding
    Afbeelding
    Afbeelding
    Afbeelding
    En dan maar ineens Bruno's F bestickerd.... :wink:
    Afbeelding
    Laatst bijgewerkt door 3 op Ronald MG TF, in totaal 0 keer bewerkt.
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » wo sep 08, 2010 8:44 pm

    Vandaag ook maar eens richting zolder afgezakt, en ondanks vervelende rugpijn, me toch maar eens in Ronald's BMW laten zaken. Eerst als bijrijder tijdens Ronald's sessie. Nu heb ik al ontelbare malen meegereden op circuit met allerlei racewagens en met enkele semi professionele piloten. Ik ben dus wel wat gewoon, maar t'moet gezegd, ik was aardig verast van Ronald's stuurmanskunsten. Lekker bijna op de limiet, soms wat driftend, mooi corrigerend, en sommige bochten echt perfect zoals het boekje het zou voorschrijven. Top, een goede aanwinst voor ons raceteam, die Ronald :wink: . Daarna toch maar even zelf een sessie gedaan, met dezelfde BMW, en wederom was ik aardig verast, van hoe goed deze wagen remt, hoe gemakkelijk hij corrigeerbaar is, echt top !
    Tegen het einde van de sessie, begon de routine er stilaan in te zitten, en dan was het rode vlag, net enkele toeren te snel...
    Wel aardig in de spiegels kijken, want Race Porsches en Race Corvette's vullen je spiegels met 4 te gelijk soms, om dan je van je ideale lijn af te dwingen. Ook de Ferrari en KTM X-bow, Nissan GTR, waren een genot om tegen te komen op circuit... Tja t'was echt druk (er was haast geen parking te vinden achter de Paddock trouwens.)
    Volgende maand beslist met de ZR, tussen al dat geweld !

    edit : Ronald, je hebt toch meer foto's geschoten mag ik hopen. :wink:
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Ronald MG TF
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1758
    GeregistreerdCOLON vr maart 09, 2007 3:15 pm
    WoonplaatsCOLON België

    door Ronald MG TF » wo sep 08, 2010 8:55 pm

    Bedankt voor de complimentjes.... :oops:

    't Was in ieder geval een prettige dag, leuk kunnen racen, vooral het duel met die blauwe BMW :P ..... gebabbeld met weeral enkele nieuwe mensen en 't was ook zeer leuk om Bruno aan't werk te zien...
    Kan gerust zeggen dat ook hij overweg kan met de BMW... nog enkele sessies en hij is even snel... :wink:
    Maar ja, we weten dat Bruno aan een stuur kan draaien....

    't Ziet er goed uit!!!

    Op naar volgende maand! :P
  • Avatar gebruiker
    Mr. Dj M.
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3707
    GeregistreerdCOLON wo okt 15, 2008 9:13 pm
    WoonplaatsCOLON Nieuwerkerk a/d IJssel

    door Mr. Dj M. » wo sep 08, 2010 9:32 pm

    En Bruno ook nog een rondje met de F gewaagd :P :roll:
BUTTON_POST_REPLY 152 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten