Voor degenen die vanaf noord het laatste stuk gelijk op willen rijden, kunnen we misschien afspreken langs de A12, afrit De Meern (carpoolplaats).
Wil daar om 11.00 uur vertrekken, zodat we (gemakkelijk) om 12.00 uur ErikB den Hand kunnen schudden... Iemand hier voor te porren?



