

Bruno schreefColonWe waren allemaal talentvol blijkbaar, want het scheelde allemaal vrij weinig. De top3 was net iets sneller. In de top3 zat wel niemand van mgf.be (buiten Paul dan). :cry:

.:bert:. schreefColonBruno schreefColonWe waren allemaal talentvol blijkbaar, want het scheelde allemaal vrij weinig. De top3 was net iets sneller. In de top3 zat wel niemand van mgf.be (buiten Paul dan). :cry:
Reden genoeg om te blijven trainen![]()
Mijne rug doet trouwens nog altijd pijn van met dat ding te brekenmaar da's een kleine prijs voor de fun die 'k gehad heb
Ik ben volgende keer ook terug van de partij!!



Gebruikers op dit forum: 8 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.