door Bruno » do dec 13, 2007 1:19 am
Daar ben ik het volledig mee eens.
Wat de vrijwilligers betreft, nogmaals, hoeveel uren steek jij bijvoorbeeld belangloos in het bijhouden van het register, wij in het onderhouden van dit forum ? Hoeveel mensen steken er dagelijks energie in de mg car club ? Dat belangloos duurt een heel jaar, bijna elke dag, en geen 2 dagen, dus, ondanks het heel tof en knap is van die mensen, vind ik dat nu ook weer niet wereldschokkend, trouwens ook op dit eigenste forum zijn er veel mensen die belangloos ritten organiseren, van klein naar groot, allemaal belangloos !!
Als je een hobby hebt, en je lid bent van een club, steek je er gewoon soms veel tijd in. Ik bekijk dat dan niet als een opoffering (zoals het lijkt uit de reakties hier) maar gewoon als iets dat je graag doet. T'is tenslotte een hobby !
MG's :
- VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
Non-MG's :
- Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
Racecars :
- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer