Ben er de 26e niet.
Zit in een zweefvlieftuig
Zal wel mooie plaatjes maken als ik jullie zie rijden. Steigen op in Loosdrecht; weet alleen niet hoe jullie route gaat worden.
Misschien toer ik eind van de dag nog effe langs.
Groeten, en tot gauw.
ps. Heb Daphne al ge-pbt.




