




Mans schreefColonBruce dacht op de Mg-onderdelendag in Houten ook al dat ik Wans was maar nee, ik heet Mans. Wans is volgens mij jonger dan ik en heeft een leukere vriendin (zie http://dennis.core-lan.nl/mgf/album137/foto_forum2 )
Ik kom wel samen met mijn vriendin, Jannette



Gebruikers op dit forum: 2 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.