




Miche schreefColonIk zou ook eventueel eens langskomen om snel een hapje te eten? Zou langskomen met een een zeer goede vriend.. waar ligt het juist?

Miche schreefColonIk zou ook eventueel eens langskomen om snel een hapje te eten? Zou langskomen met een een zeer goede vriend.. waar ligt het juist?


Sander schreefColonEigenlijk liever niet later dan 19:00 aangezien ik om 10:00 op de volgende afspraak moet staan.....
Als Daphne om 18:30 denkt aanwezig te zijn lijkt 19:00 me een mooie tijd ? Evt een kwartier tot een half uur uitloop ?
Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.