BUTTON_TOPIC_LOCKED 150 berichten
Octagon Tour op 02 & 03-06-2007
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834
    GeregistreerdCOLON do feb 10, 2005 9:24 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam en Heiloo

    door MGF » di jan 02, 2007 10:29 pm

    Het gaat nog gezellig worden in Giethoorn en Windschoten:

    MGF.BE leden die tot nu toe zijn ingeschreven in Giethoorn:

    Brooklands (MGTF Brooklands) *)
    Remieme (MGF Coupé Heritage SE) *)
    Fredje (MGF 75th ann.) *)
    Mans (MGF Trophy Yellow) * Nog geen bevestiging)
    JanTruder (MGF Alumina Green)
    Kasper (MGF vvc Charcoal of MGCGT) *) (willen ook in Giethoorn Vr-Za overnachten)
    'MGF' (MGF MPi, British Racing Green) *)

    *) Overnachting:
    Hotel Royal York
    Stationsweg 21
    9671 AL Winschoten
    www.hotelroyalyork.nl
    MGF 1.8i, British Racing Green, 2001
    Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
    Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden

    Rover 75 2.5 V6 Sterling, Steel Blue, 2000
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » di jan 02, 2007 11:33 pm

    De inschrijvingen gaan alsvanouds weer rap. 190 stuks inmiddels :shock:

    volg hier hoe snel de inschrijvingen binnen komen.

    Dus Coen (en andere noeste rijders) , als je mee wilt en wat forumleden in "the Flesh" wilt ontmoeten, op 1 maart (sluitingsdatum) ben je te laat. :wink:
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834
    GeregistreerdCOLON do feb 10, 2005 9:24 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam en Heiloo

    door MGF » di jan 02, 2007 11:52 pm

    Wat gaat dat snel zeg, sinds dat ik ons heb ingeschreven (1,5 uur geleden) zijn er alweer 3 inschrijvingen bijgekomen voor Giethoorn!
    MGF 1.8i, British Racing Green, 2001
    Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
    Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden

    Rover 75 2.5 V6 Sterling, Steel Blue, 2000
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » di jan 02, 2007 11:58 pm

    ja twijfelaars willen nogal eens buiten de boot vallen bij dit evenement.

    Rij dit jaar voor de 6e keer mee (1x als navigator bij Fredje, 4x met eigen F-je) en elke keer blijkt weer, dat je heel snel moet inschrijven. zeker als je zeker wilt zijn van de gewenste startlokatie.

    Dalfsen, voor een groot deel van de deelnemers de dichtsbijzijnde startlokatie, zit dus binnen 2 dagen al helemaal vol (max 70).

    Denekamp en Giethoorn zullen snel volgen!
  • Avatar gebruiker
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    door Coen » wo jan 03, 2007 12:32 am

    Remieme schreefColonDus Coen (en andere noeste rijders) , als je mee wilt en wat forumleden in "the Flesh" wilt ontmoeten, op 1 maart (sluitingsdatum) ben je te laat. :wink:


    Ik ben geen twijvelaar, als ik meer duidelijkheid had had ik me nu nog ingeschreven.
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » wo jan 03, 2007 12:35 am

    Coen schreefColon
    Remieme schreefColonDus Coen (en andere noeste rijders) , als je mee wilt en wat forumleden in "the Flesh" wilt ontmoeten, op 1 maart (sluitingsdatum) ben je te laat. :wink:


    Ik ben geen twijvelaar, als ik meer duidelijkheid had had ik me nu nog ingeschreven.


    :) begrijp het wel, niet iedereen zijn vakantieplannen liggen al vast. Mijn advies om snel te reageren is goed bedoelt, om teleurstelling achteraf te voorkomen. :wink:
  • jantruder
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 74
    GeregistreerdCOLON zo jun 18, 2006 10:45 am
    WoonplaatsCOLON Nieuw-Beijerland (NL)

    Hier zijn we dan

    door jantruder » wo jan 03, 2007 12:41 am

    Hallo allemaal. Waren druk aan het discussieëren op "gespot" over de OT. Wij waren gebleven bij: gezamenlijk vanuit het zuiden rijden naar Giethoorn enz. Dit is er inderdaad een betere plaats voor.
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » wo jan 03, 2007 12:48 am

    :thumbsup:

    Jantruder heeft het idee geopperd om ook met een groepje richting Giethoorn te reizen (op vrijdag 1 juni).

    Ook hiervoor kunnen we eventueel een belangstellende lijstje opstarten :applaus: :dancing)) :wink:

    Ik denk dat het tijd gaat worden om dit topic op te splitsen in meerdere topics. Heb er nu ff geen tijd meer voor, maar morgenochtend :shock: ehm middag (moet ook slapen hè) zal ik de boel eens uitsplitsen.

    we krijgen nu zoveel lijstjes in een topic, dat het mogelijk wat lastig te volgen is. En de reply's vliegen hier rond je oren :D
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    Re: Hier zijn we dan

    door Brooklands » wo jan 03, 2007 12:50 am

    jantruder schreefColonWaren druk aan het discussieëren op "gespot" over de OT. Wij waren gebleven bij: gezamenlijk vanuit het zuiden rijden naar Giethoorn enz.


    Er ontstaat straks ook een lijst van gezamelijk rijden. Voor de goede orde: ik doe met deze lijst niet mee. :lol: :lol: :lol:

    Brooklands
    Vollenhove (nabij Giethoorn) :D :D :D
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » wo jan 03, 2007 12:35 pm

    Heb dit topic opgesplitst in 3 events. Hopelijk verbetert dit de leesbaarheid en het overzicht.

    In dit topic kan je aangeven of je aan de Octagon deel gaat nemen.

    Er is veel belangstelling voor samen rijden vanuit Giethoorn en tot nu toe heeft iedereen aangegeven in hetzelfde hotel te willen overnachten. namelijk hotel Royal York in Winschoten. Hiervoor is een aparte topic geopend, zodat discussies, ideeën en activiteiten rondom Winschoten daar gepost kunnen worden.

    Verder is de reisafstand voor velen groot richting de startlokaties. Er zijn inmiddels 7 MGF.BE leden, die vanuit Giethoorn vertrekken. Een aantal komt al een dag eerder en overnacht in een hotel aldaar. Ideeën, suggesties e.d. voor vrijdag 1 juni kunnen in dat topic gepost worden.

    Gtz. Erwin
  • Avatar gebruiker
    Pete
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1655
    GeregistreerdCOLON di okt 25, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Helmond, Nederland

    door Pete » wo jan 03, 2007 3:02 pm

    Dat is een stuk overzichtelijker, Erwin! :thumbsup:

    Vraagje: Is de Ocatagon tour open toegankelijk? of moet je lid zijn van de MGCCANLCC-club :wink:

    Grt,
    Pete
    MGTF 135 - Pearl black
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » wo jan 03, 2007 3:12 pm

    Pete schreefColonVraagje: Is de Ocatagon tour open toegankelijk? of moet je lid zijn van de MGCCANLCC-club :wink:

    Grt,
    Pete


    Er komen ook diverse buitenlandse equipes o.a. uit engeland Je kan dus ook als niet MGCCH-lid deelnemen.

    Meer info vind je op www.mgcarclub.nl
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » wo jan 03, 2007 3:17 pm

    Giethoorn zit inmiddels op 41 inschrijvingen. Niet te lang wachten dus mocht je vanuit Giethoorn met ons mee willen toeren ;)
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834
    GeregistreerdCOLON do feb 10, 2005 9:24 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam en Heiloo

    door MGF » wo jan 03, 2007 11:04 pm

    Inmiddels al 46 (!) inschrijvingen voor Giethoorn, het gaat écht snel! :shock:
    MGF 1.8i, British Racing Green, 2001
    Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
    Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden

    Rover 75 2.5 V6 Sterling, Steel Blue, 2000
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » do jan 04, 2007 1:27 am

    @JanTruder, Denk dat het nog te vroeg is om al af te spreken om samen naar Hotel Zwartewater af te reizen.

    Zullen we zo half mei hier eens een aparte topic voor starten?
BUTTON_TOPIC_LOCKED 150 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 7 en 0 gasten