



Coen schreefColonRemieme schreefColonDus Coen (en andere noeste rijders) , als je mee wilt en wat forumleden in "the Flesh" wilt ontmoeten, op 1 maart (sluitingsdatum) ben je te laat.
Ik ben geen twijvelaar, als ik meer duidelijkheid had had ik me nu nog ingeschreven.



jantruder schreefColonWaren druk aan het discussieëren op "gespot" over de OT. Wij waren gebleven bij: gezamenlijk vanuit het zuiden rijden naar Giethoorn enz.



Pete schreefColonVraagje: Is de Ocatagon tour open toegankelijk? of moet je lid zijn van de MGCCANLCC-club
Grt,
Pete

Gebruikers op dit forum: 7 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.