




Bruno schreefColonIn Engeland zijn de Rollerbanken, blijkbaar wel altijd veel guller wat pk' s betreft, maar dat heeft dan weer niks met de omrekening te maken, maar als ik hun vermogens steeds lees, denk ik dat het daar goede lucht moet zijn.

Bruno schreefColonIn Engeland zijn de Rollerbanken, blijkbaar wel altijd veel guller wat pk' s betreft, maar dat heeft dan weer niks met de omrekening te maken, maar als ik hun vermogens steeds lees, denk ik dat het daar goede lucht moet zijn.

ErikB schreefColon...Ik heb het over de resultaten van het verlies in aandrijving en de berekning die erop volgt die resulteert in ca. 16-17%

Pete schreefColonIk mag toch niet hopen dat 16% van het vermogen verloren gaat in de lagers, diff en versnellingsbak(lagers)... dat is toch 16kW(als dat zo zou zijn dan kon ik de auto niet met de hand voort duwen, denk ik
)
Pete


Sander schreefColonHet is niet enkel tussen het vliegwiel en de wielen hoor:
- waterpomp
- oliepomp
- dynamo
- ...


Kasper schreefColonEigenlijk is de enige juiste en echte meting: een Dynojet.



Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.