Striker, lanceer je de vraag op mg-r.nl ?



MG Metro-man schreefColonhello
ik ga zeker afkomen met mijn minike of als mijn metro turbo daar tegen rijdt is het met den turbo.
grtjs
mgmetroman
![]()
![]()





Bruno schreefColon@ Bruce, bijde data konden voor Tovami hoop ik ?

Bruno schreefColonWat wil zeggen dat diegene die nu nog inschrijven als reserve komen, wat op zich geen probleem is voor deelname, omdat er zeer veel zich hebben gemeld onder voorbehoud, ook de datum is bepalend.
@ Bruce, bijde data konden voor Tovami hoop ik ?

Gebruikers op dit forum: 2 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.