Bruno schreefColonJe kan je zelfs op de dag zelf nog inschrijven, maar om het vlotter te laten verlopen, kan je het beter op voorhand doen.
Maar als je ook wil eten, dan moet het wel voor 13 augustus.

Bruno schreefColonJe kan je zelfs op de dag zelf nog inschrijven, maar om het vlotter te laten verlopen, kan je het beter op voorhand doen.


Remieme schreefColonblijven er veel forumleden eten?


Bruno schreefColonJe kan je zelfs op de dag zelf nog inschrijven, maar om het vlotter te laten verlopen, kan je het beter op voorhand doen.


Brooklands schreefColonIn de de Watermolen. Erg groot is Kasterlee toch ook niet? Ik had geschat dat er maar een kilometer of dertig is.

Bruce schreefColonErik,
Je had het denk ik al gezien.. maar een aantal van de Britten hebben zich via het MGCC Antwerpen ingeschreven, maar die hebben zich via Adrian ook al opgegeven (voor het eten). (Ter informatie, anders wordt er strax misschien dubbel op eten voor ze gerekend)

Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.