MMMh, leuk initiatief Daphne, indien Luc, nog niks heeft voorzien...
Kan het MGF.BE-logo erop ?
heb niets voorzien
even recapituleren:
wie komt op 19 augustus
- Luc
- Bruce
- Kasper
- Ivan
- Bruno
- Daphne
- Sander (ov)
- Jaded
- Bart Birkhoff
- Jarno
maakt een 8-tal helpers wat goed is om het volledige peleton in 4 groepen te verdelen, de max grootte van een groep is 12 wagens.
Ik stel eerstdaags de vraag aan Adrian op welke manier hij de groepen willen indelen (volgens kleur wagen , sex, Treffeners,.....)
Voor de mainlanders: wie heeft zin (en eventueel ervaring) om een groep te leiden? Wie speelt bezemwagen van een groep?
Ikzelf zal groep 1 (Silver) leiden.
en wie komt de week voordien?






