FF langs rivieren en kastelen
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

door Kasper » vr jun 09, 2006 12:41 pm

Het leven bestaat nu eenmaal uit keuzes maken :D

Laat ik voorop stellen: veel plezier met de Terbeke rally, en met alle andere sportieve verplichtingen. :!:

Volgende afspraak probeert iedereen er gewoon weer bij te zijn, waar dan ook 8)
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

door Bruce » vr jun 09, 2006 12:45 pm

Kasper schreefColonVolgende afspraak probeert iedereen er gewoon weer bij te zijn, waar dan ook 8)

dat is dan 16 juli op Zandvoort.. Kasper ik zie jouw naam nog niet op de lijst..
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017

door Kasper » vr jun 09, 2006 12:48 pm

Klopt,

Het leven bestaat inderdaad uit keuzes maken :?

Dat is ons enige weekend in juni en juli samen dat er geen MG-evenement op de kalender staat. Maar wie weet veranderen we van gedachten. Het is daarom dat we ons niet willen vastleggen :)

Daarnaast kan Marion niet al haar diensten wegruilen, en we delen onze MG hobby, dus....
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017

door Kasper » di jun 13, 2006 8:52 pm

een kleine 40 MG(T)F's stonden zaterdag in Waardenburg klaar voor de start. van het forum was alleen Ad (Brooklands) mij opgevallen. Jan Willem had een prachtige rit uitgezet over vele dijken en polderweggetjes. gelukkig was het zaterdag en waren er niet teveel fietsers om de smalle wegen me te delen.
    De vele zonovergoten terrasjes en caffetjes in de dorpjes en langs de dijken maakten het geheel zeer aangenaam.

Wij kijken uit naar de volgende MGF rit, Duurt dat nog tot Augustus :?:
    Thomas
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 639
    GeregistreerdCOLON zo maart 28, 2004 12:35 pm
    WoonplaatsCOLON Maassluis Nederland

door Thomas » di jun 13, 2006 9:04 pm

Wij waren er toch echt hoor :wink: Gereden met Johan en Ramona
    Dus een Vulcano en een Tahiti kan niet missen hoor:wink:
    Het was een van de mooiere routes door de Bommelerwaard die ik gereden heb. Polderwegen, dijken prachtige plaatsjes met heerlijke terrasjes.
    Uiteraard weer wat lang op de terrasjes blijven zitten waardoor wij
    zoals gebruikelijk als één van de laatste binnen kwamen.

Thomas
    Snel....Sneller.....Snelst
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

door Brooklands » di jun 13, 2006 9:25 pm

Kasper schreefColonvan het forum was alleen Ad (Brooklands) mij opgevallen.

Klopt. Een prima verzorgde rit door een voor ons geheel onbekende zeer fraaie omgeveving. Het was zeker de moeite waard en het weer was ook helemaal ok. Voldoende terrassen en die hebben we regelmatig aangedaan. Half acht 's morgens vertrokken en 's avonds om half elf weer thuis. Op een haar naar 500 kilometer gereden en alles met de kap open. Wat wil je nog meer. :lol:
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388

door Brooklands » di jun 13, 2006 9:27 pm

Thomas schreefColonDus een Vulcano en een Tahiti kan niet missen hoor:wink:Thomas

Die twee eFFen zijn mij wel opgevallen :)
    Thomas
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 639
    GeregistreerdCOLON zo maart 28, 2004 12:35 pm
    WoonplaatsCOLON Maassluis Nederland

door Thomas » di jun 13, 2006 9:36 pm

Kasper schreefColonWij kijken uit naar de volgende MGF rit, Duurt dat nog tot Augustus :?:

Ik weet mij te herinneren dat Bruno iemand zou recruteren om een volgende Forum-tocht te organiseren :wink:

Thomas
    Laatst bijgewerkt door 1 op Thomas, in totaal 0 keer bewerkt.
    Snel....Sneller.....Snelst
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834
    GeregistreerdCOLON do feb 10, 2005 9:24 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam en Heiloo

door MGF » di jun 13, 2006 10:28 pm

Dat zou Bruno doen op 21 mei J.l., maar ik weet niet of daar veel van terecht gekomen is. :wink:
    Laatst bijgewerkt door 1 op MGF, in totaal 0 keer bewerkt.
    MGF 1.8i, British Racing Green, 2001
    Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
    Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden

Rover 75 2.5 V6 Sterling, Steel Blue, 2000
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

door Bruno » di jun 13, 2006 10:36 pm

vergeten :? :roll:
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Demor
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3799
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 8:10 pm
    WoonplaatsCOLON Boekel, Nederland
    CONTACTCOLON

door Demor » wo jun 14, 2006 12:03 am

Je wordt niet slimmer als verwachtende ouder, google maar even. Maar geen nood dat komt wel terug als het kind een half jaar oud is, en sterker nog dan ben je slimmer dan ooit tevoren.
    K&N 57i & Shield|52mm TB|Magnecor|Clear indicators|Foggy's|Trophy splitter|Trophy Mesh|Shocker bushes|Powerflex compl rear kit|New Wood fascia|Wood & Alloy gearknob (ingekort)|MKII Armrest|Walnut leer/groene piping|Chrome kit interieur|badged wieldopjes|Black Hard-Top|Electric Boot Lid Release|3de remlicht|Key/blipper mod|MG-EHBO kit|Windowstoppers|RVS bolts|New paintjob|Boot tidy|Bagage tas open kap.
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017

door Kasper » wo jun 14, 2006 8:16 am

Thomas, jammer dat we jullie niet gezien hebben, we hebben namelijk wel met Johan en Ramona gepraat.

Volgende keer beter
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388

door Brooklands » di jul 18, 2006 11:44 pm

Kasper schreefColoneen kleine 40 MG(T)F's stonden zaterdag in Waardenburg klaar voor de start

Er zijn tussen 2002 en vandaag 564 MGTF's verkocht in Nederland. Ik denk dat het aantal MGF's dat op dit moment in Nederland aanwezig is dit aantal wel zal overtreffen, en dan kom je al snel op 1100 wagens.
    Dan moeten we de Nederlandse MGF en MGTF rijders voor de rit van 2007 toch eens even wakker schudden. 100 wagens (en dat is minder dan 10%) moeten dan toch met gemak aan de start kunnen verschijnen. :cry:
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017

door Kasper » wo jul 19, 2006 12:09 pm

Een mooie doelstelling :!:

Wetende dat ik zo ongeveer al mijn vrije uurtjes in de MGCCH stop, is het voor mij niet echt zomaar mogelijk zo'n evenement op poten te zetten. Met een team moet dit echter wel lukken. Probleem vanuit de MG Car Club is echter dat je maar een beperkt aantal MG(T)F rijders bereikt. Nog steeds is het meerendeel van deze MG-rijders niet georganiseerd, dus via die weg niet te motiveren om mee te doen, vandaar dat ik ook buiten de club bezig ben, zoals hier.

Ad als je het leuk vindt om volgend jaar iets mee op te zetten, naast mij zijn er zeker ook anderen die dit willen doen, maar niet alleen. Een goed initiatief verdient support. Een goede tegenhanger van de Kempenrit hoort er wel te zijn in ons kikkerlandje. We hebben immers een prachtig voorbeeld van onze zuiderburen. :idea:
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388

door Brooklands » wo jul 19, 2006 1:29 pm

Kasper schreefColonEen goede tegenhanger van de Kempenrit hoort er wel te zijn in ons kikkerlandje. We hebben immers een prachtig voorbeeld van onze zuiderburen. :idea:

Even voor mijn beeldvorming: we hebben het dan nog steeds over de MG(T)F registerrit, en toch niet over een tweede naast de al bestaande registerrit?